Australian Open 2014

Mi s-a atras atenţia, pe bună dreptate, că s-a ajuns deja la jumate cu asta şi eu n-am scris încă nimic despre subiect, nici măcar acele câteva rânduri prin care să vă invit să vă spuneţi voi părerile la secţiunea de comentarii.

australianopen2014

Asta e situaţia, m-am luat cu treburi, dar să nu credeţi că n-am fost la curent cu ce se-ntâmplă pe-acolo. M-am bucurat, de pildă, şi-am reacţionat în consecinţă şi pe Twitter, când superba numită Ana Ivanovic a eliminat-o pe Serena Williams – Serenul, cum îmi place mie să glumesc. 😆

În fine, revenind la chestii serioase, vă invit să discutăm împreună evenimentele de la Melbourne! 😉

23 Comments

  1. Calculele hartiei ar fi oprit-o pe Simona in optimi. A ajuns in sferturi, unde tot calculele hartiei o dau favorita. Pe urma nu prea mai are pe unde sa treaca. Totusi, sa speram pana la sfarsit. Hai Simona!

  2. Rafa s-a opintit rau astaz, cu japonezu,i si se cam tinea de genunchi. Nole e mare favorit la baieti.

  3. Simona e favorita pe hartie, dar va avea meci greu cu Cibulkova. Hai Simona!
    La baieti, da, si eu zic ca Nole e favorit. Iar!

  4. Ovidiu, are pe unde sa treaca! Din momentul in care ala mare, negru si urat a iesit din cursa (a-pro-pos de Martin luther king„s day), oricine poate castiga turneul asta!

  5. Nadal s-a accidentat in meciul cu Monfis, a fost o faza careia nu prea i s-a dat imnportanta. Dar problemele din ultimul meci confirma acest lucru. Altfel, el ar fi fost marele favorit, imi pare rau pentru fanii sarbului.
    Atentie si la Federer, pare mult mai periculos acum, de cand si-a schimbat antrenorul.
    Slovaca aia cu care joaca Simona e o mare figura, cel putin din ce vad prin poze… 😉 Sa speram ca e mai “productiva” decat romanca doar la acel capitol.

  6. Na, ca Nole si-a dat cu firma-n cap. Si ne-a dat si noua 😀 Ma bucur pentru Stan.

  7. Wawrinka s-a sters la fund cu favoritul vostru sarb! :lol
    Sa asistam la o premiera istorica, adica o finala elvetiana? Cei ce nu-s de acord, ar fi bine sa tina cu Andy maine. 😉

  8. Mda, Nole a facut-o de oaie…
    Ar fi tare s-avem o finala elvetiana pe care s-o castige Wawrinka!

  9. m-am trezit la ora 2:04 a.m. s-o vad pa aia mica, pe Simona. de la inceput s-a vazut ca e moarta de oboseala. la nivelul la care a ajuns nu mai merge fara echipa. antrenor, nutritionist, preparator fizic etc. o felicit pentru parcursul de la openul australian si sunt sigur ca o data cu noul antrenor va veni si o noua ascensiune pentru Simona.

  10. Simona e tinerica si foarte talentata – in mod normal isi va reveni dupa nereusita asta si va ajunge si mai sus de-atat!
    Altfel, de remarcat ca sarbii stiu a se face simpatici pe la turneele de tenis. Nole, pe langa faptul ca e super-jucator, e un tip foarte haios. Iar Ana Ivanovic e… Ana Ivanovic. 😀
    Am vazut ca Dimitrov a fost la doi pasi, mai exact la doua tie-breaks, de o surpriza uriasa, eliminarea lui Nadal!
    In momentul asta Federer are deja 2-0 la seturi, iar daca Murray nu reuseste vreo minune, am fi si mai aproape de premiera istorica preconizata de Anto – o finala elvetiana.

  11. Rafa a avut dificultati si cu japonezu si cu bulgaru’. Dimitrov a avut minge de set, pe serviciul lui, in tiebreak-ul setului 3. Oricum Rafa e greu de invins, chiar si atunci cand are probleme.
    Intre timp, meciul dintre Roger si Andy a intrat in setul 4 dupa un set 3 de povestit nepotilor 😀 . Roger a servit pentru meci la 5-4 si a avut si 6-4 in tiebreak. Si totusi Andy a castigat setul. Go Andy!

  12. Mda, daca se va misca la fel cum a facut-o contra unor jucatori mai slab cotati, Nadal va avea probleme mari cu oricine va castiga sfertul aflat in desfasurare acum: 2-1 pt. Roger in setul 4, vine Andy la serviciu.

  13. Radwanska i-a luat tot 3 game-uri lu’ Cibulkova. Slovaca e intr-o forma de zile mari.
    Am vazut o poza cu palma stanga a lu’ Rafa. Arata de groaza. Nu stiu cum poate juca in conditiile astea. L-am auzit zicand ca in permanenta are senzatia ca scapa racheta din mana. Robotelu’ are, in sfarsit, o sansa in meciul cu Rafa.

  14. http://www.gsp.ro/sporturi/tenis/foto-rafael-nadal-se-chinuie-la-fiecare-meci-de-la-australian-open-accidentarea-care-l-ar-putea-scoate-din-joc-417954.html

    Ce bafta are plangaciosul ala nesuferit!
    Mai ramane doar sa-i tinem pumnii lui Wawrinka in finala, desi vad ca are probleme chiar si cu Berdich…

  15. Esteeeeee! Nadal l-a executat din nou pe Federer. 3-0 sec, chiar si cand elvetianul avea atatea atuuri de partea lui. Aproape ca nici nu mai conteaza ce va fi in finala. Rafa este cel mai mare jucator al tuturor timpurilor.

  16. Vamos Rafa!!! Rogerica s-a dus sa planga in vestiar 😆

  17. Na, ca pan’ la urma n-a iesit finala elvetiana. Dar si daca-l bate Wawrinka pe Nadal… 😀

  18. la ce ora joaca la noapte tecau si rapidista? 1? 2?

  19. Din ce vad eu pe Livescore, meciul ala se joaca noaptea urmatoare. Cel putin asta inteleg eu din 26, 0130.

  20. Maine dimineata la 7 (ora noastra) e finala lui Tecau.

  21. Da, ori au modificat ora, ori am vazut eu altceva. 😀

    De remarcat ca Lindstedt a reusit sa castige finala de dublu facand echipa cu polonezul Kubot.

  22. Incredibil ce se chinuie Wawrinka cu Nadal care nu se poate apleca deloc si nici nu poate servi. Mereu mi-a placut jocul elvetianului dar azi m-a dezamagit cu circul pe care l-a facut atunci cand Rafa primea ingrijiri medicale.

  23. Na ca l-a batut Wawrinka pe Nadal! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

