Ultimul Zburător. Întoarcerea la miturile esenţiale

Am fost ceva mai devreme la vizionarea oferită presei şi breslei de către producătorii independenţi ai acestui film extrem de ambiţios, prima parte a trilogiei Promissum.

Nefiind nici critic, nici jurnalist, n-am să scriu prea multe, n-am să fac o cronică în adevăratul sens al cuvântului…

Spun doar că mie mi-a plăcut ce-au realizat oamenii ăştia – un film independent de CNC, care mai şi vine cu o poveste interesantă bazată pe un mit esenţial în cultura română. Şi nu numai, aş adăuga. 😉

Şi bineînţeles că recomand această peliculă: mergeţi la cinematograf din 7 februarie!

Dar, chiar dacă nu mă bag la recenzii, tot trebuie să remarc nişte nume, precum Dragoş Popescu, Ovidiu Georgescu, Laura Baron, Gabriel Duţu, Iulia Verdeş…

Una peste alta mă văd nevoit să insist: mergeţi şi vedeţi acest film! Eu zic că merită…

PS

Pur şi simplu nu mă pot abţine: imaginea lui Dragoş e senzaţională! 🙂

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

