Olimpiada de iarnă – Soci 2014

sochi

34 Comments

  1. Hai ca sparg eu gheata de data asta cu o ciripeala de la Gabi Mistodie:

    Voi dati click pe linku’ de-acolo – alea poze de poze, nu ce-am pus eu, atat de oficial… 😆

  2. Nu prea va-nghesuiti sa comentati cand vine vorba de sporturile de iarna, ma lasati sa vb. de unul singur pe-aici… 😆
    Nu-i nimic, mai bag un link:
    http://www.cotidianul.ro/art-231786/

    Si-avem multi sarbatoriti azi, deci:

    La multi ani, Mihaela! (https://twitter.com/GranataRapid)
    La multi ani, Ovidiu! (Lupul Galben)
    La multi ani, Daniel! (http://moshemordechai.ro/45/)
    La multi ani, Ciprian! (Tatarusanu)

  3. Ne inghesuim, ne inghesuim, fii pe pace!
    Ca sa incalzim gheata, propun un concurs de MIss JO. Propuneri?
    Asteptam

    PS. La multi ani, Lupul Galben si cum ar spune Toshiro, spre 5!!!

  4. Scuzati repetitia din randul 2.
    fara a fi foarte frumoase, mi-au placut valentina marchei si rusoaica aia de la perechi, ilincic, ceva in genul asta, una bruneta
    pacat ca lipseste lindsay vonn

  5. Butonand ieri telecomanda printre meciuri de fotbal si filme, am ajuns si pe la Olimpiada, unde remarcat-o pe patinatoarea Ashley Wagner!

    Iar ceva mai devreme am aflat ca tre’ sa completez lista cu sarbatoriti:
    La multi ani, Ade Stanciu! (https://twitter.com/AdeStanciu)

  6. Niscai noutati:
    http://www.cotidianul.ro/ploaia-de-cazaturi-a-decis-medalii-la-schi-sprint-231921/

  7. Fiindca tot au lansat stelistii moda cu boromania, uite aici mostra de boromaneala dintr-un poll de pe un sait de hochei referitor la simpatia dintre canadieni si americani:

    http://hfboards.hockeysfuture.com/showthread.php?t=1603521

  8. Nu stelistii “au lansat moda cu boromania”, ci boromanii. Stelistii doar au remarcat fenomenul (si i-au dat un nume). 😀

  9. Multumesc pentru urari!
    Nu prea urmaresc sporturile “albe”. Poate doar probele de coborare si slalom (cu toate variantele) de la schi sa ma mai atraga cateodata. Hochei se joaca? Si hocheiul ar fi interesant, dar ma enerveaza ca nu pot sa urmaresc pucul.

  10. N-am reusit sa prind niciun meci de hochei la olimpiada asta pana acum, dar in vreun sfert de ora incepe Canada-Norvegia si cred c-am sa il urmaresc.

  11. A, ca fapt divers, aveam posibilitatea de-a urmari cate ceva la TV azi de pe la 10AM, doar ca in exclusivitate la TVR (3!!!) am putut vedea vreo juma’ de ora de montaje lalaite, ceva promo pt. OBS cu imagini de la Vancouver, apoi un reportajel despre proba de coborare gagici, peste declaratiile carora de la final se suprapunea vocea unei comentatoare romance care traducea mai mult incurcand telespectatorul, ca sa aflu ulterior ca meciul dintre Finlanda si Austria s-a terminat 8-4, deci macar din punctul asta de vedere a fost spectaculos. Nu zic, tineam cu Austria, dar tot mi-ar fi placut sa vad meciul in direct, in ciuda infrangerii…

    Altfel, Canada-Norvegia tocmai ce s-a incheiat 3-1 – victorie lejera pentru canadieni.

  12. Ovidiu, la reluare se vede bine pucul. Ce, la servele lui del potro vezi mingiutza?

  13. Cehia – Letonia se termina 4-2. Letonii au avut la un moment dat superioritate dubla, dar n-au reusit sa profite pt. a mai reduce macar din handicap.
    Fac yo ce fac si transform Olimpiada Alba in Olimpiada de Hochei… 😀

  14. Suedia s-a impus greu cu Elvetia (doar 1-0), in schimb Canada si Finalnda au zburdat cu Austria, respectiv Norvegia (6-0 si 6-1).
    Maine dupa amiaza avem supermeciul SUA-Rusia. Nici nu stiu care ma enerveaza mai mult – rusii sau americanii? 😆

  15. un pic de “off topic”, daca nu e cu suparare:
    -Simona Halep joaca un tenis de vis la Doha
    -a cazut recordul lui Bubka

  16. Da, SuperSimona! 😉

    Marele meci de azi s-a terminat cu victoria americosilor. Pot pune pariu ca, daca bateau rusnacii, aveam iar parte in “presa libera si democratica occidentala” de mistouri legate de infrastuctura. 😀

  17. Elvetia bate Cehia – in opinia mea o surpriza uriasa!

    Maine joaca preferatele mele: Finlanda vs. Canada. 😉

  18. […] Olimpiada de iarnă – Soci 2014 […]

  19. Parafrazand o zicere celebra – o zi fara hochei, viata e pustiu… 😆

  20. Iar am tinut cu austriecii, iar au pierdut… 😆
    Acum in fata slovenilor.

  21. Avem asa in sferturi:
    Suedia vs. Slovenia
    Finlanda vs. Rusia
    Canada vs. Letonia
    SUA vs. Cehia
    Pronosticuri?

  22. […] Olimpiada de iarnă – Soci 2014 […]

  23. Fantastic a jucat Suedia in primul sfert, invingand categoric o Slovenie chiar foarte buna!

  24. Suedia vs. Slovenia 1 😀
    Finlanda vs. Rusia 2
    Canada vs. Letonia 1
    SUA vs. Cehia 1

  25. Din pacate cred ca la cele 3 pronosticuri care-ti mai ramasesera – 😀 _ cam ai dreptate, desi asa mi-as dori ca rusnacii si hamericosii sa fie eliminati… 😉

  26. Senzationala evolutia finlandezilor!!! 🙂

  27. Exceptandu-i pe americosi, chiar ca-mi pare rau ca unii semifinalisti vor trebui sa paraseasca turneul…

  28. In zi fara hochei, sa ne orientam si spre altele:
    http://www.cotidianul.ro/un-american-ia-aur-pentru-rusia-si-un-record-fabulos-pentru-bjorndalen-232461/

  29. Senzationala poza asta:
    http://www.cotidianul.ro/dintre-cele-mai-frumoase-fotografii-de-la-jocurile-olimpice-232537/
    :))))))))))))))

  30. M-am uitat la semifinale, normal. Asa cum ma asteptam, au fost doua meciuri stranse, intre echipe excelente. M-am bucurat c-au castigat canadienii, dar n-am cum sa nu recunosc ca si americanii sunt foarte valorosi. Dincolo n-am avut o favorita, insa pe parcursul meciului am cam inceput sa tin cu suedezii, intrucat pareau ceva mai hotariti ca finaldezii. Una peste alta, insist: doua partide foarte frumoase!

  31. […] Olimpiada de iarnă – Soci 2014 […]

  32. Cam asta fu:
    http://www.cotidianul.ro/rusia-lui-putin-si-a-atins-scopul-locul-1-pe-natiuni-la-soci-232692/
    Comentarii, pareri?

  33. Pe hf boards era un avertisment al moderatorului dupa meciul pierdut de rusi cu finlanda: n-o mai dati pe politica, fara glume ca se supara putin si ne impusca pe tori, nu pot sa nu remarc totusi ca a 2a zi s-a tras impotriva demonstrantilor de la kiev care-i strica ploile lui putin, ca rusoaica aia a luat aur la patinaj artistic etc.

    dawson, nu inteleg cum eu am ID de Voluntari, e chestia de unde e cumparat router-ul?

  34. N-am nici cea mai vaga idee despre cum anume localizeaza IP-urile ghidusia aia din dreapta, FEEDJIT. De obicei nu da erori majore… Oricum, eu eram convins pana acum ca acel Voluntari care-mi tot apare e locul din care viziteaza blogul un alt amic. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

