hitRECord

Acum vreo două seri am dat peste o ciripeală de-a lui Joseph Gordon-Levitt prin care invita lumea să vizioneze un clip muzical produs de compania fondată şi condusă de el. Cea din titlu.

Mie mi-au plăcut şi piesa şi clipul şi m-am gândit că sunt şanse ca şi altora care mai trec pe-aici să le placă.

Aşa că iată despre ce e vorba:

După ce am băgat şi-o căutare suplimentară să văd care-i treaba cu minunea asta, iar ce-am găsit mi s-a părut extrem de interesant, mi-am zis c-ar merge ca recomandare de luni.

Evident, compania are un site, că doar de-acolo a plecat toată ghiduşia cu hitRECord, unde interacţionează o mulţime de artişti de toate soiurile şi din lumea-ntreagă şi cred c-ar fi bine s-aruncaţi o privire prin zonă, mai ales dacă aveţi legături cu domeniul – cine ştie, poate iese de-o colaborare, ceva… 😉

O săptămână excelentă vă doresc!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

