Burning Love

Am văzut recent – şi revăzut după numai câteva zile – întregul prim sezon al serialului cu pricina. Pe HBO. Comedy, cred…

Dar asta contează mai puţin. Cert e că m-am amuzat copios la fiecare vizionare în parte.

Ştiu că are deja vreun an şi jumătate de când e difuzat prin lume, însă eu abia acum am dat de el, asta e…

În plus, riscând chiar să fiu acuzat iar că posed un simţ al umorului ceva mai aparte, consider că se pupă de minune cu 14 februarie. Adică Valentine’s Day. 😀

Un weekend minunat tuturor!

PS

Mulţi dintre actorii de-aici îmi sunt cunoscuţi din “Party Down”, alt serial comic demenţial. 😉

2 Comments

  1. Nici eu nu l-am urmărit. Am retinut propunerea si sper să fie OK. Merg pe mâna ta. 🙂

  2. Parodie dupa emisiuni gen reality show – rupere! 😀
    E si-o faza cam ca-n bancul ala cu blonda care afla ca-i gravida si se-ntreaba daca-i al ei copilul, 😆


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

