Gogoşi pufoase

Vineri seară am avut program de hipermarket cu Blonzimea Sa – asta după ce şi-a recepţionat florile (lalele vişinii) şi ciocolata (Merci) cuvenite de Valentine’s Day.

Acolo i-am iertat pe angajaţii care, în loc să-şi facă treaba, se-apucaseră să vorbească la telefon despre fotbal – i-am iertat pentru că erau stelişti. Sau cel puţin aşa am dedus eu trăgând cu urechea la conversaţiile lor, din care a reieşit că marcase Varela. Şi-apoi Sânmărtean şi Chipciu.

Şi-a urmat un weekend în care am sărbătorit victoria cu Chiajna muncind la niscai proiecte pe cinema şi IT, sfătuind lume pe zona turism, construind case pentru prieteni şi discutând cu alţi prieteni din Venezuela despre politica din ţara lor, moment în care am realizat că până şi-acolo dreapta e chiar dreapta, nu făcătura penibilă băsistă de la noi, unde vajnicii apărători ai ideii sunt ahtiaţi după tot felul de posturi călduţe sau măcar sinecuri dinspre răul ăla numit stat. Pe bune, cât de cretin să fii să pui încă botul la vrăjeala băgată la înaintare de susţinătorii Sceleratului Suprem potrivit căreia închiderea a sute de mii de IMM-uri reprezintă “succesuri” ale unor măsuri de dreapta???

A, da, ştiu că Anto e pe cale să rupă, firesc zic yo, USL, iar mizeriile băsiste se bucură din cauza asta – doar aşa ceva ar însemna un pas important către refacerea FSN…

Însă noi ne-am săturat de gogoşile pe care ni le servesc politicienii, aşa că am decis să preparăm unele autentice. 😀

O săptămână dureros de dulce vă doresc! 😉

PS

Şi staţi cu ochii pe întâmplările de la Olimpiadă!

3 Comments

  1. O săptămână la fel de dulce vă dorim si noi. 🙂
    Pe de altă parte, dacă se reface FSN-ul vom putea spune că am ajuns de unde am plecat. 🙂 Iar cercul (vicios) se închide si putem să plecăm din tară. Habar n-am cine mai stinge lumina.

  2. Visinii zici? Sau visini? 😀 Bravos!

  3. @Cristian Lisandru
    Urlu pe tema asta de ani de zile, anume ca basismul reprezinta ceea ce pe vremuri numeam fesenism, dar se gasesc destui fraieri care sa inghita gogosile cu dreapta… 😀

    @Ovidiu
    😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

