Mult sport la TV pe 18 februarie 2014

Prins cu evenimentele de la Soci, dar şi cu meciul restant al Stelei contra celor de la “U” Cluj, am uitat cu desăvârşire ieri că se joacă şi două partide din optimile Ligii Campionilor!

Noroc că discuta lumea pe net despre asta şi-am apucat să dau şi eu în timp util pe TVR, suficient cât să prind cap-coadă galopul de sănătate al elevilor lui Laurent Blanc. De altfel, normal că nu m-am putut abţine şi-am comentat pe Twitter ceva de genul: na c-am trăit s-o văd şi pe-asta – francezii obţinând victorii categorice pe pamânt german! 😆

Bineînţeles că oaspeţii de ieri au acum prima şansă când vine vorba de calificare, întrucât mi-e greu să cred că nemţii de la Bayer vor putea face mare brânză la Paris şi nici pe băieţii de la City nu-i văd în stare să producă surpriza la Barcelona, oricât caşcaval au băgat arabii ăia în echipa din Manchester! Iar oaspeţii din seara asta, Atletico Madrid şi Bayern München, consider că-s şi ei favoriţi în deplasările de la Milano, respectiv Londra.

Dar despre astea v-aştept la discuţii diseară – dacă aveţi chef, normal – aşa cum aştept să vă daţi cu părerea şi despre ce se-ntâmplă azi în sferturile de la hochei, doar nu e prea greu de observat faptul c-am transformat articolaşul cu Olimpiada în “lipicios”… 😉

PS

Absolut fantastic articolul ăsta din GSP – dacă eşti vorbitor de limbă română, te-ai uitat la meci şi n-ai chef să dai un click pe un link spre Digi pus tot de ei, vei avea surpriza să constaţi că ai văzut cu totul altceva, de fapt: un meci banal, o evoluţie ternă a steliştilor, care nici n-au deschis scorul după un pass de geniu marca Alex Chipciu şi-o “scăriţă” superbă a lui Adi Popa… 😀

2 Comments

  1. in seara asta vor bate tot echipele oaspete ! 🙂

  2. Si-asa s-a intamplat! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

