Canada, campioană olimpică la hochei – Soci 2014

Şi nu numai la băieţi, ci şi la fete! E drept, n-am urmărit competiţia feminină prea atent, mai aflam şi eu câte ceva despre ce se petrece pe-acolo de la o prietenă – am înţeles că finala a fost extrem de spectaculoasă. Însă cea masculină de ieri a fost chiar de senzaţie!

După câteva minute un pic mai echilibrate, cu ocazii la ambele porţi, canadienii s-au dezlănţuit şi numai intervenţiile fantastice ale portarului suedez Lundqvist au limitat proporţiile dezastrului.

Şi-n sferturi sau semifinale am avut parte de meciuri foarte frumoase, dar despre acestea – şi despre Olimpiadă în general, cu toate disciplinele sale – mai bine discutăm în zona de angajament dedicată, zic. 😉

Una peste alta, superioritatea campionilor nu cred că poate fi pusă la îndoială de nimeni: au bătut tot ce-au prins la acest turneu şi merită cu prisosinţă medaliile de aur cucerite duminică.

Felicitări, Canada!

PS

Nu mă pot abţine: ce umilinţă le-au administrat în finala mică finlandezii americanilor, adică celor consideraţi de unii marii favoriţi… 😀

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

