Egal glorios pentru Dinamo de Mărţişor

Puteţi sâ-mi ziceţi cum vreţi, chiar şi cobe – deşi cred că-i clar pentru toată lumea că fanfaronul cu vita Kobe îmi displace profund – dar eu v-am spus că meciul cu căţeii nu va fi tocmai floare la ureche!

Şi n-a fost, cel puţin uitându-ne la rezultat. Da, ştiu, steliştii au ratat mult, au fost călare pe adversari tot meciul, dinamoviştii au făcut meciul vieţii etc., însă ce vedem noi pe tabelă e un egal nemulţumitor pentru Steaua şi nesperat de Dinamo. Sau, mă rog, poate sperat, totuşi, că l-am auzit pe unul de la ei spunând c-au pierdut două puncte! Mişto, cum ar zice un personaj celebru în România, în condiţiile în care terenul a părut înclinat spre poarta dinamovistă mai tot meciul! 😆

Mă pregătisem şi eu cu pizza şi bere, ca orice stelist care n-a avut posibilitatea de-a merge la stadion, aşteptându-mă să urmăresc un galop de sănătate al favoriţilor, să-i văd pe băieţii lui Reghe zburdând şi dându-mi peste bot c-am îndrăznit să mă-ndoiesc de capacitatea lor de-a-i rupe-n două pe-ai lu’ Stoican… Când colo, fix oha magie: un meci tern, controlat cap-coadă de Steaua, e drept, dar în faţa unei echipe de giurumele băftoase. Cu alte cuvinte, vorba poetului – rezultatele “vorbeşte”. De unde şi titlul articolaşului de faţă…

PS

Unul dintre comentatorii Digi a reuşit performanţa de-a mă enerva la culme – şi nu numai pe mine, că mai ştiu cel puţin un om care şi-a exprimat nemulţumirea cu privire la aberaţiile scoase pe goarnă de individ. Serios, Cristina, când îi angajaţi pe ce criterii o faceţi – care-i “mai dinamovist”?

6 Comments

  1. hai, fii sincer, asa-i ca-ti pare rau dupa Mimi? ;d

  2. Mi se rupe-n paispe, problema e ca cica se prescrisese duda…
    Oricum, rapizii tai sunt penali rau, ma si mir ca mai ai tupeul sa dai pe-aici! :))))))))))))))))))

  3. E clar ca te oftici…Nu-i bai, mai baga o bere si trece.:D

  4. Mai baga tu o vodca mica… 😀

  5. Asta e, o sa ramaneti pe mana lui Mache…:D

  6. Mache ala de care zici tu cu laba? :)))))))
    Vezi ca Mache de care ziceam eu si-i uram toate cele bune e un sportiv senzational!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

