Despre demisia Domnului Antonescu

Am aflat cu toţii ce s-a petrecut deja, da?

OK, avem o situaţie, aşadar.

Chestia e că mie mi se pare că Anto a făcut ce trebuie, forţând şi demisia lui Ponta.

Până la urmă e total anormal să intri la guvernare cu peste 70 de procente, multe din care ni se datorează şi nouă, liberalilor, iar apoi să ne refuzi numirea în post a unui om de toată isprava, precum Klaus Iohannis!

Mişto e că am fost făcut şi băsist – ceea ce mi se pare senzaţional!!! – odată cu ieşirea noastră de la guvernare! 😆

PS

În caz că nu se ştia deja, repet: PSD+Băsiştii=FSN!

4 Comments

  1. bey, m-ai omorat cu Anto asta! spune-i, nene, Antonescu sau Crin. ca-mi dai emotii. prima data ma gandesc la Anto al nostru. sau el o fi? 😀 bre, Anto, pai ajunsesi la cozonac si n-ai dat si tu cate-o felie la prieteni? 😆

  2. Pentru mine chiar Anto e, doar e inginer, ca noi… 😉

  3. Petrache asta e cel mai mare imbecil cu care am avut neplacerea sa lucrez. Nu-nteleg defel cum mediocritatea asta se afla atat de sus in ierahia liberala.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

