Kokowääh

S-a tot gătit coq au vin prin casa asta recent, iar întâmplarea a făcut ca HBO să difuzeze Kokowääh 2 cam în aceeaşi perioadă. L-am revăzut a treia oară şi pot spune că-i cel puţin drăguţ – poate nu chiar ca primul din serie, dar orişicât…

Şi din moment ce l-am adus în discuţie pe primul, să spun că această producţie, fără a emite pretenţii de film de conţinut (sau de artă, cum mai numesc unii genul), este una foarte reuşită: avem o poveste deconectantă spusă frumos, replici de bun simţ şi multe poante. De altfel, pentru vorbitorii de limbă germană am înţeles că dialogurile-s un deliciu! Zic “am înţeles” pentru că eu vorbesc limba respectivă cât să nu mă rătăcesc prin Viena sau Berlin… 😀

Să vedem un trailer:

Hai şi cu-al doilea, că tot l-am amintit:

Ca fapt divers, poate e bine de ştiut că Magdalena, fiica lui Henry din film, este şi-n realitate, cu numele Emma, fiica actorului, regizorului, scenaristului şi producătorului Til Schweiger. Şi să nu v-aud că vorbiţi acum de nepotisme – în domeniul ăsta sunt acceptabile deseori! 😉

Una peste alta, eu cred că seria e potrivită pentru relaxarea de la finele săptămânii, mai ales dacă nu daţi iama-n meciuri de fotbal, cum voi face eu. Unde mai pui că filmele cu pricina se mai şi găsesc lejer pe net – aici şi aici.

Weekend excelent vă doresc!

8 Comments

  1. Tot amân vizionarea filmului ăsta de o grămadă de vreme. Mi-a atras atenția… titlul, iar Til Schweiger e un tip pe care l-am remarcat în câteva filme americane. De curând am văzut un film regizat și jucat de el – ”Schutzengel”, bunicel, chiar dacă e o colecție de clișee, în care apare și fata lui, Luna, dar și un alt actor neamț care-mi place – Moritz Bleibtreu.
    Schweiger pare un fel de SRL care bagă cam toată familia în filme, ceea ce nu e deloc de condamnat, dacă treaba iese bine.
    Așadar, zilele astea o să văd ambele părți. Unbedingt 😉

  2. Luna e fata cea mare, da.
    Pe Til Schweiger l-am recunoscut in ‘This Means War’ – el a interpretat rautanul acolo.
    Legat de filmul asta – si continuarea – insist: merita mai ales ca instrument de relaxare.

  3. Păi, în ultima vreme cam de de-astea am parte… 🙂

  4. Foarte bine, foarte bine. In partea a doua apar si vreo doua bunaciuni blonde, cum imi plac mie… 😉

  5. Stiam eu ca esti fan Kovesi

  6. Cine, yo? Poate Toshiro! 😆

  7. Promisiune respectată. Comentarii la mine…

  8. Ia sa vedem… 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

