Semifinale europene 2014

S-a decis, aşadar.

Champions League:

Real Madrid vs. Bayern München – 23 & 29 Aprilie

Atletico Madrid vs. Chelsea – 22 & 30 Aprilie

Europa League (24 Aprilie & 1 Mai):

Sevilla vs. Valencia

Benfica vs. Juventus

În prima competiţie, favorite sunt, zic eu, Bayern şi Atletico, dar mi-aş dori o finală Real – Chelsea. 😀

În cealaltă, treaba e mai încurcată: eu consider că nu există favorită certă în niciuna din cele două semifinale, dar mai mult ca sigur italienii vor face tot ce le stă în putinţă pentru a juca finala acasă.

Dacă aveţi opinii, ştiţi unde să le lăsaţi! 😉

Weekend excelent tuturor!

PS

Se-anunţă show diseară-n Ghencea! 😀

22 Comments

  1. sa nu castige real si juve. asta e baza. apoi, ar fi bine sa o suga si traducatorul …

  2. LOL! Eu fix Real si Juve vreau sa castige! 😀

  3. Va fi o finala intre Bayern si Chelsea. 🙂
    Guardiola vs Mourinho.

  4. Guardiola vs. Murinho, mai bine de-atât nu s-ar putea, monșer, scuzat fie-mi subiectivismul… Deși totul ține de interpretare. 🙂

  5. Ca Bayern poate bate Realu’, nu ma-ndoiesc, insa Chelsea sa treaca de Atletico e mai greu, zic. 😉

  6. fac pariu pe orice ca traducatorul se pisa pe tigan!

  7. Esti cu pariurile, stiu… 😀
    http://moshemordechai.ro/punem-pariu/

  8. senzational articolul ala. hahaha.

    apropo pariuri, povesteam cu un prieten inainte de meci si spuneam ca iau x2 la steaua – vaslui 😀

  9. PS show adevarat aseara in Ghencea, ca sa nu mai zic de circu’ facut de moldoveni toata saptamana. blatistilor, ati reinventat cooperativa! n-ati mai avut tupeu sa dati meciul direct lu’ Gica, da’ ati facut-o prin intermediul altora. fugeau fundasii stelisti ca potarnichile din calea vasluienilor. rusine!

  10. Lasa potarnichile, daca nu nimerea bara Prepelita? 😆
    Serios acum – noua cooperativa e alcatuita din mafia anti-Steaua!

    Vere, cat a fost cota la x2? 😀

  11. Da, bre, Ovidiule, fu blat! Da` vezi că pe 17 mai n-o să mai fie. Așa că fuuuugi departe și ascunde-te…

  12. daaa, stim, sunteti atat de buni incat nici mafia nu va poate atinge 😀 blatistilor! huoooo!

  13. asta iar a fost la zalau si bau prea multa palinca …

    ps: 4,25 era cota.

  14. Astra conduce la pauza cu Concordia. Frumos ar fi sa bata oaspetii pana la urma, sa stim o treaba! 😀

  15. Eh, nu fu sa fie si, intr-o etapa in care speram sa facem 12 puncte avans, ramanem doar cu sase.

  16. Sa pun si-aici un link catre un text off-topic, intr-adevar, dar extrem de interesant, cred eu, ca poate nu toti ati fost pe faza cand i-am dat RT:
    http://www.nybooks.com/articles/archives/2014/may/08/thomas-piketty-new-gilded-age/

    In alta ordine de idei, a furat-o si Bayern, iar, acum acasa, urat, 0-3 cu Borussia Dortmund. Diferenta importanta acum dintre Bayern si Steaua e ca bavarezii chiar isi permit astfel de boacane, stelistii nu inca!

  17. la paris-roubaix pot sa zic ca am castigat eu, degenkolb a fost pe 2 si cancellara pe 3

  18. Eu postasem un comentariu despre Paris-Roubaix la Turul Flandrei – am zis ca n-o fi chiar asa de greu de observat. Dar fie si-aici… 😀

    Altfel, senzational titlu in GSP aseara: “Dinamo a fost dezavantajata la Piatra Neamt!” LOOOOOOOL!
    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/video-dinamo-a-fost-dezavantajata-la-piatra-neamt-fault-criminal-asupra-lui-bilinski-arbitrul-nu-a-dat-nici-galben-423803.html
    Indiscutabil, acel atac al lui Ichim e naspa, dar cine s-a uitat la tot meciul si incearca macar sa fie obiectiv va spune cu totul altceva, anume ca poate n-a fost chiar tranteala din partea gazdelor, dar blat al oaspetilor cu arbitrii fu sigur!

  19. O sa faci tu vreun film care o sa lase urme sau stadiul tau e mue basescu si mue dinamo?

  20. Bonnie, faptul ca sunt unul dintre destul de putinii romani care stiu sa faca (si) filme nu ar trebui sa-mi creeze si obligatia de-a le face, consider eu, mai ales in conditiile in care bugetele pentru cinema nu cresc in copaci, asteptand sa fie culese. Dar daca dispui tu de resursele financiare necesare si te bate gandul sa le investesti in cinematografia romaneasca, nu te sfii, vino cu propuneri, eu am mai declarat de cateva ori ca-s deschis (aproape) oricarei colaborari in domeniu.
    Cat despre opiniile mele politice si microbistice, cred ca e dreptul meu sa mi le exprim cand si cum am eu chef, in special pe propriul blog.

  21. ba, misule, ce plm, iar stai la discutii cu toti puscariasii?

  22. Deh, duduia m-a-ntrebat, i-am rtaspuns. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

