Evenimente sportive în preajma Sf. Gheorghe 2014

Jerome Le Banner – mă rog, amicul care semnează astfel în cercul nostru de microbişti – a venit cu noutăţi din ciclism, Ovidiu cu informaţii din snooker, iar Farida pe Twitter mi-a amintit că azi avem semifinală de Champions League, ca şi mâine, de altfel. Plus, aş adăuga eu, Europa League joi.

Să comentăm la secţiunea dedicată, zic, legat de evenimentele în cauză – poate-oi reveni în weekend cu niscai rânduri despre campionatul intern, dar nu promit nimic! 😀

PS

Mulţi deja au aflat – eu am căpătat o stranie febră musculară la cvadricepşii femurali, nu c-asta ar avea vreo legătură foarte strânsă cu ce discutăm noi pe-aici! 😆

16 Comments

  1. Turul 1 al campionatului mondial de snooker este destul de agitat, multi favoriti avand probleme serioase in fata adversarilor mai slab sau mult mai slab cotati. Dupa ce Ding a fost trimis acasa de un debutant, alti trei jucatori de top 10 au avut nevoie de joc decisiv pentru calificare, iar Higgins n-a reusit sa duca pana la capat un come-back ce parea de neoprit si va vedea si el restul turneului din fotoliu. Singurul care a defilat pana acum in primul tur a fost Ronnie. Probabil ca si Trump are un meci mai usor.

  2. Dawson, eu am avut dureri insuportabile la cvadricepsi si am umblat pe la vreo 50 de medici, am fost internat la militar, la sanador, la colentina, mi-am facut EMG (destul de dureros) tipul ala m-a intrebat ce efort fizic fac – ciclist diletant, dar la 105 chile nu am cum sa urc mur de huy panta 100%,

    nu e de acolo, a scos o carte in engleza de vreo 500 de pagini, s-a uitat si pe net, nu stia, o profesoara de la babes mi-a explicat ca medicina nu cunoaste nici 5% din corpul uman, aia de afara ma tot intrebau de ce nu ma pot deplasa, mi-era rusine sa le spun ca in romania nu mi s-a gasit diagnostic.

    dau de un mosulica la matei bals, ai copil mic? a facut vreo boala a copilariei, e epidemie de varicela zic, dar adultii sunt plini de bube (la adulti bolile copilariei se manifesta violent) si eu nu am nimic.
    analizele medicale le aveti varza (una de la sanador ii spusese sotiei ca am leucemie si ca in sase luni mor), dar dupa ce virusul isi face de cap isi vor reveni.

    sper sa nu ai aceiasi problema (nu neaparat boala a copilariei, orice alt virus puternic) ca eu am stat cateva luni pe ketonal+lyrica si cica astea se depun pe organe

  3. Hm, intr-adevar e cam aiurea ce-ai patit atunci. Dar in cazul asta, avand in vedere faptul ca sunt mult mai bine azi decat ieri, probabil ca, pana la urma, e vorba doar de efort fizic peste limita obisnuita – eventual chiar cumparaturile de Pasti – nu ride! 😀 – in conditiile in care timp de vreo doua luni am facut aproape total pauza de efort din cauza problemei de la genunchi.

  4. na, ca m-am pacalit cu meciul usor al lui Trump. e 8-8!

  5. Alejandroooo Valverdeeeee!!!! ce bun sunt! 😀

  6. Spre deosebire de meciul de-aseara – a carui repriza secunda nici n-am mai urmarit-o pentru ca pur si simplu am adormit 😀 – cel din seara asta a fost foarte, foarte frumos! Chiar daca Bayern a dominat, consider meritata victoria Realului, datorita numarului foarte mare de ocazii avute.

  7. care, ma, ocazii multe? 🙂 e drept ca i-au blocat bine pe bayern, dar victoria e nimereala, nemtii inghesuindu-i clar, mai ales pe final. la fel de bine putea iesi 0-1.

    oricum, s-a demonstrat inca o data ca fotbalul este cel mai infect joc, o insulta adusa sportului, singura disciplina in care poti triumfa omorand jocul in sine. mari boi suntem ca ne place asa ceva …

  8. La fel de bine putea iesi 3-0 inca de la pauza, daca intrau si ocaziile lui Ronaldo si Di Maria – culmea, pe fondul dominarii categorice a oaspetilor, ca-n a doua repriza madrilenii au echilibrat jocul substantial, tremurand efectiv abia vreo 5 minute pe final. Iar contraatacurile – care, apropo, nu-s nici interzise, nici rusinoase – au fost rodul unei abordari tactice realiste, asa incat se poate spune eventual doar ca victoria e intrucatva baftoasa, nicidecum nimereala. Eu sustin in continuare ca victoria asta e meritata – Real n-a bagat autobaza, ci s-a aparat foarte bine, apoi a mai si (contra)atacat destept, elaborat, iar Bayern nu poti sa spui c-ar fi avut vreo zece bare si cinci suturi peste din trei metri. De fapt, desi pot fi contrazis, normal, singura mare ocazie nemteasca a fost sutul ala al lui Goetze in minutul 84!
    Repet: Bayern a jucat mai bine per total, da, a dominat, a avut posesie, dar ocaziile mari le-a avut Real, iar ele n-au prea fost cadouri de la adversari, ci mai degraba au venit dupa faze lucrate.

  9. Da, foarte bun Alejandro, felicitari!

    Pt. LBL trebuie sa merg tot pe Gilbert, Alejandro e si el favorit, are 2 curse castigate in 2006 si 2008, vestea proasta este ca duminica ne va fi stricata de animalul ala de Froome care e pe lista de start

  10. Cica
    Razvan Lucescu va lua la finele sezonului o decizie legata de viitorul sau pe banca tehnica a Petrolului. – See more at: http://sport.rol.ro/principala-tinta-pentru-sezonul-viitor-razvan-lucescu-vrea-sa-faca-un-transfer-bomba-la-petrolul-279342.html#sthash.jKoBkHI0.dpuf

    N-ar putea sa se gandeasca mai repede si sa si-o bage in petrolul?

  11. Meci de zile mari in optimile de finala ale campionatului mondial de snooker. S-a jucat primul la 13. Ronnie era favorit clar in fata lui Joe Perry, dar la masa situatia campionului mondial s-a cam incurcat. Perry a facut meciul vietii iar Ronnie a jucat ca o cizma, pana aproape de final. In prima repriza a fost 3-1 la pauza si 5-3 la final, pentru Perry. In sesiunea a doua 7-5 la pauza si 9-7 la final, tot pentru Perry. In sesiunea a treia, la 10-9 pentru Perry, Ronnie, intr-o pozitie ideala de a castiga, face o greseala de amator si Perry intra la pauza cu 11-9. Dupa pauza, in ultima repriza a ultimei sesiuni, geniul lui Ronnie a reusit cumva sa iasa din nou la suprafata, meciul luand sfarsit cu scorul de 13-11 pentru Ronnie.

  12. Astia cu snucaru’ lor m-au privat de rezumatul obisnuit difuzat dupa un meci de Premier League, in cazul asta Soton-Everton 2-0. Asa c-am cautat pe net, l-am gasit si pun si-aici, cat s-o putea, pana nu-l interzic rautanii:

    LE
    Ha, de bine ce scriam randurile de mai sus, cand am postat mesajul deja nu mai functiona clipul! 😆
    Foarte ciudata treaba asta – clipurile de 2-3 minute cu “highlights” ar trebui lasate la liber. Culmea e ca multi se caca pe ei ca vor sa vada gratis filme intregi – neaparat noi, nu arhive de zeci de ani! – dar interzic accesul gratuit la cateva faze dintr-un meci sau interzic tertilor sa editeze si sa urce ei pe net asa ceva.

  13. Trebuia sa te uiti la snooker 😀 . E un sport spectaculos de care nu te mai poti dezlipi dupa ce ai prins microbu’. Evident, vorbesc aici de sportul practicat de baietii astia din topul mondial, nu de orice fel de snooker. Digisport a avut o tentativa sa transmita snooker-ul jucat la noi in tara de cei mai buni jucatori ai nostri. A renuntat repede, pentru ca era practic alt sport. Efectiv ai nostri erau niste ageamii in comparatie cu jucatorii cu care ne obisnuise Eurosportul, si te plictiseai grav la meciurile lor. Asadar, daca ai vazut snooker doar prin cluburile noastre, inteleg ca n-are ce sa-ti placa. Nici cu biliardul nu se poate compara, snooker-ul fiind fata de biliard cam ce este fotbalul pe teren normal fata de fotbalul din curtea scolii.

  14. Problema nu e ca nu m-as fi uitat si la snucar, ci ca au grabit finalul transmisiei fotbalistice ca sa castige vreo 2 minute din ailalta.

    Altfel, tre’ sa ma laud ca mi-am atasat la un laptop si monitorul de la desktop, monitor pe care, cel mai probabil si cel mai des, voi vedea meciurile pe care le pot vedea numai pe net – citeste “cu precadere de la Digi” 😀 – pe un ecran ceva mai mare decat pana acum. Ideea mi-a venit dupa ce Blonzimea Sa a insistat sa i-l instalez astfel, ca vrea sa aiba un asemenea monitor pentru a putea lucra mai usor cand are ceva de facut acasa. Culmea e ca nu eram prea entuziasmat – 2 monitoare pt. mine inseamna munca, inseamna spatiu pentru montaj, inseamna uneori nervi ca editorul de imagine fuge dintr-un monitor in celalalt etc. Dar, na, uite cum le brodesc eu pe toate… 😀

  15. Maine e LBL, cum zice JL, adica Liege-Bostogne-Liege. Nu cred ca Froome vine sa castige, ci mai degraba sa ia un pic pulsu’ plutonului. L-as fi luat pe Gilbert, dar daca l-a luat JL, merg tot pe Valverde, desi Purito are si el o sansa buna.

  16. Simon Gerrans a castigat LBL. Valverde pe locul doi. Finalul a fost dramatic. Daniel Martin, care se ducea glont spre victorie, a alunecat in ultima curba, Valverde, aflat in spatele sau, a trebuit sa-l ocoleasca, iar Gerrans a profitat si a castigat cursa.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

