Nu mai vrem 10 Mai fără Regele Mihai!

Aşa se striga acum 24 de ani – dacă nu mă-nşel eu cumva, în ’90 am auzit sloganul prima dată şi l-am adoptat.

Aproape un sfert de secol, aproape câte titluri are Steaua, altfel chiar echipa Armatei Regale, atât a trecut de-atunci şi schimbări spectaculoase nu s-au produs, nici măcar la nivel de mentalitate colectivă – ai fi zis că-n atâta timp s-a vindecat lumea, victimă a spălării pe creier securistice, dar nu, din păcate.

A fi republican, în general, e o opţiune legitimă pe care o-nţeleg, dar a fi băsist sau iliescian ţine deja de buba la cabeza. Iar cum şi-un idol şi celălalt s-au purtat la fel de mizerabil cu Majestatea Sa, ce concluzie putem trage? Bineînţeles, cei doi preşedinţi sunt plămădiţi din acelaşi aluat comunistoid, iar prostimea se tot uită-n gura lor şi-i votează la nesfârşit.

Aşa că simpatia mea pentru monarhie vine firesc şi, măcar în virtutea raţionamentului de mai sus, cam la fel ar trebui să gândească orice om cu IQ peste medie – de la puştanii lipsiţi de cunoştinţe şi capacitatea de a procesa informaţia nu putem avea pretenţii.

Trăiască Regele! Trăiască România!

3 Comments

  1. Nu prea.

  2. azi. era ziua lui mama

  3. in sfarsit sunt si eu de acord cu ce spune dawson.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

