Şi fata papă măr?

Banana-i pentru Petrolul… 😆

8 Comments

  1. Sa zicem ca nu te sanctionez 😀 , ca si io am abuzat de ospitalitatea ta, prezentandu-mi omagiile Stelutei 😀 . Si mai sunt si bine dispus dupa o vacanta superba pe Coasta de Azur. Am ajuns acasa la timp, sa vad prestatia jalnica de ieri a Petrolului. Vreau sa cred ca numai terenul prost a fost de vina. Am ajuns sa-mi doresc ca Petrolul sa nu bata Steaua, pentru ca mi-ar fi foarte greu sa accept ca am intrat si noi in jocurile care au fost facute pentru salvarea “regelui” de Voluntari.

  2. Bre, tu n-ai cum sa ma sanctionezi! 😆
    Altfel, v-ati facut de bafta aseara! :))))))))))))

  3. Bine-ai revenit!
    Coasta de Azur, ai? 😀

  4. Bre, am prins o vreme excelenta. Soarele era numai bun, te incalzea dar nu te ardea. Am dat de niste plaje superbe, de vis, intre Nisa si Monte Carlo, la Villefranche-sur-Mer si Cap Ferrat. Iti recomand un tur de Cap Ferrat, pe jos. E senzational. Plaja din Nisa e sub orice critica, iti rupi picioarele pe bolovanii aia. Acu’ am priceput de ce multi intra in mare incaltati pe acolo. La Monte Carlo am prins perioada de pregatire a cursei de F1 si am dat numai de garduri si de tribune.

  5. Man, musai s-ajungem si noi pe-acolo!
    Ce zici, Blonzime? 😉

  6. Da, stiu ca plaja de la Nisa e oribila…

  7. cerem retrogradarea mizerabilei clone blatiste din pulesti!

  8. LOL! Pulesti… :))))))))))))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

