Iepurovizion 2014

Aşa-i zic eu, asta-i situaţia! 😀

Şi-am mai declarat în câteva rânduri: am dormit ca meseriaşul în timpul măreţului concurs de interpretare muzici uşoare. Ceea ce nu-nseamnă că nu-s familiarizat cu piesele prezentate, nu!

Am mai spus şi că mi-a plăcut Suedia, atât ca apariţie cât şi muzical. Ba şi Rusia!

Şi la fel am spus că mă doare la bască de apucăturile sexuale ale persoanei de-a reprezentat Austria – cântecul cu care a venit e slăbuţ şi basta!

În atare condiţii, blogărimea românească de ne face-n toate felurile, barbari sau înapoiaţi, doar pentru că nu ne-am înghesuit să dăm SMS-uri de susţinere pentru Pizdulicea Cârnăcior, mi se pare penibilă. Punct.

9 Comments

  1. E clar, ai ceva împotriva femeilor… Ele de ce să n-aibă barbă? Ce, îl mic n-are cercel în ureche? A, am uitat, nici de el nu-ți place… 🙂

  2. LOL!
    Repet – chiar nu ma intereseaza faptul ca aia are barba, nu mi-a placut piesa si gata!
    Cat despre Razvan, cercelul din urechea lui e ultimul lucru care m-ar putea preocupa. 😆

  3. Uite colea, pentru a-ți prii micul dejun…
    null

  4. Au angajat-o la A1? 😆

  5. Să-i țină hangu` lu` Badea… Deși, parcă-parcă, i-ar sta mai bine la B(ăse)1, lângă Turcescu & co…

  6. Langa Pora! 😆

  7. De ce generalizezi cu blogarimea romana? cred ca iti dau lejer 10 contraexemple in ceea ce priveste atitudinea fata de Conchitu

  8. Văd că avem aceleași preferințe. Plusez cu d-na Oriflame, șpețialistă-n toate cele!

  9. @Jerome
    Era vorba de “blogarimea care conteaza”, asa cum considera ei. 😀

    @Sam
    Citeste si articolul bestial scris de Mordechai, dar mai ales comentariile halucinante ale duduii (?) care semneaza “ralucahippie”:
    http://moshemordechai.ro/mofturi-evropinesti-si-sughituri-bastinoase/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

