Surprize cu fotbalişti

Mă număr printre cei care, în copilărie şi la începutul adolescenţei, colecţionam poze cu fotbalişti – şi maşini, dar mai puţin – oferite drept surprize la achiziţionarea gumelor de mestecat produse de o firmă turcească de dulciuri, în principal.

Mi-am amintit, firesc, aş zice, de acea perioadă şi de acele surprize, citind un articolaş în GSP din care am aflat despre iniţiativa celor de la Eurosport de a compara fotografiile unor jucători – cum arată ei în stickerele Panini dedicate World Cup 2014, respectiv în cele de la primul Mondial al fiecăruia.

Mie mi s-a părut interesantă ghiduşia şi vă recomand şi vouă să daţi un click pe acel link.

Weekend excelent tuturor!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

