La Décima

RM240514LisbonChLWinners

7 Comments

  1. Hai că fu frumos! Eu, spre deosebire de mulți alții, nu sufăr pentru vreo echipă străină, eu sunt cu ai noștri și punct. Dar meciul de aseară a avut de toate. Atmosfera a fost senzațională, transmisia pe măsură, jucătorii nu s-au menajat, atleticii m-au enervat ca la meciul cu catalanii, dar sunt de admirat pentru îndârjirea cu care luptă, ratările Realului mi-au amintit de Steaua, până în min.93 am avut senzația că revăd meciul cu Vasluiul, iar ultimul sfert de oră a fost demențial…
    Da` portarul atleticilor putea și el să-l căpăcească pe Bale, s-o pună și ei de o reacție mai așa, mai petrolistă… ;- )

  2. Ha, aflu din GSP că antrenorul atleticilor, Diego Simeone, a intrat pe teren să bată un jucător de la Real. Așa mai merge! Ăsta ar fi bun să-i ia locul lui ăl mic. Ce 3D-uri, ce poezii din peluză…

  3. Maitre Sam, stii deja ca mie-mi place Real si ca-mi doream mult trofeul asta, dar chiar n-as fi facut scandal daca il castiga Atletico, desi m-as fi suparat un pic in masura in care:
    1. daca pana la golul lui Godin, unul mai degraba norocos, pe o dubla greseala – Casillas cu iesire a la Prunea, Khedira cu detenta a la Messi -, meciul putem spune ca a fost cat de cat echilibrat, adica, na, Atleti a mers pe o tactica gen Real cu Bayern, ei, bine, dupa aia ai lu’ Ancelotti au dominat copios, iar pe alocuri dominarea a capatat aspect de asediu in toata regula!, in timp ce ai lu’ Simeone au bagat autobaza, fapt care, insa, nu m-a enervat din cale-afara!
    2. mai stii acum vreo saptamana cum baietasul ala, Toldo, tot ce gasea de cuviinta sa spuna era ca Steaua nu e Atletico? ei, la fel e si-acum – noi am castigat macar o data ChL! 😀
    3. se luptau imparatul cu proletarul – oi avea eu ceva sange albastru de-n cazuri din astea eu tin cu imparatul… 😉

    Despre Simeone am spus pe Twitter mai intai ca varu’ Keitel din tigan nu-l scoate – mie nu-mi e(ra) chiar deloc antipatic, poate mi-o fi fost candva, cand ne bateam de la egal la egal cu Argentina la nivel de Nationale, dar vremurile-alea-s apuse… – apoi, cand a sarit la Varane – mai lipsea sa-njure si Antena 3! 😆 – am zis ca se comporta ca un ploiestean. Recunosc, e cam mult spus “ploiestean”, e vorba doar de jucatorii, stafful si galeria Petrolului.

    PS
    Despre ce incident dintre Courtois si Bale vorbesti?

  4. Nu, bre, nu fu niciun incident, da` așa ar fi trebuit, dacă e să ne luăm după ce făcu Pe Săniuță la hora steliștilor…

  5. A, ok, credeam c-a si fost vreun alt incident in afara de iesirea lui Diego.

  6. Una peste alta, ma-ncearca, totusi, un oarecare sentiment de mila fata de Atleti – au luptat frumos,.isi doreau si ei mult macar un asemenea trofeu, ghinionul lor c-au dat peste un Real care si-l doreste de multi ani deja pe al zecelea.

    Off-topic: am ajuns ceva mai devreme decat obisnuiesc la vot: Renate Weber de la PNL, evident! 😉

  7. Fabulos schimbul asta de replici:

    xady (39 comentarii)
    Postat de andreiyiy pe 25 Mai 2014, 22:33
    Daca prelungea cu 4 minute tot nu castiga. Nici daca prelungea doar cu 3 minute tot nu castiga. Cu 2 minute nu avea cum sa prelungeasca la cate intreruperi a fost. Ramos a marcat in min 92.48
    Nu prea le ai cu timpul. 2 minute, din minutul 90, te pune in minutul 92 fix. 92’48” e deja 2 minute si 48 de secunde.

    Adica “andreiyiy” spusese ca Ramos a marcat cand cronometrul arata 92:48 si ca doar 2 minute de prelungiri nu puteau fi acordate, iar “xady” ii spune ca nu prea le are cu timpul. Senzational! 😆
    De-aici:
    http://www.gsp.ro/international/liga-campionilor/mircea-lucescu-a-remarcat-o-mare-greseala-comisa-de-diego-simeone-in-finala-cu-real-poate-din-lipsa-de-experienta-426775.html
    Si cam are dreptate Lucescu, pe bune acum… 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

