Care cu cine-ai votat în primul tur?

E vorba de alegerile prezidenţiale din 2009, fireşte. 😀

Eu am mai spus-o cu diverse ocazii – dacă Dl. Antonescu intra în turul II atunci, acum societatea românească s-ar fi aflat ceva mai aproape de ceea ce îndeobşte numim normalitate: mai mult ca sigur evoluţia lui Crin însuşi şi-a PNL ar fi fost alta, probabil că nici nu s-ar fi produs multe dintre nenorocirile înfăptuite de băsişti, ba e posibil ca nici nevoia de USL să nu fi apărut, deci nici măsurile reparatorii liberale n-ar mai fi fost respinse de “aliaţii” pesedişti şi nici noi n-am fi fost puşi în situaţia de-a asista la circul grotesc de după alegerile europarlamentare de duminica trecută.

Cum e greu de crezut că premierul e vreun mare fan al acestui blog, dar nici nu-s singurul care pune astfel problema şi se prea poate ca dumnealui să fi aruncat vreo geană prin alte asemenea locuri, o fi găsit de cuviinţă să fie-n trend şi să declare că el, deşi în echipa lui Mircea Geoană fiind, l-a votat pe liderul liberal. O fi reuşit el să se gudure astfel pe lângă Mr. Anto, dar a şi comis-o grav faţă de ai lui!

Acum, eu cred că-i mai puţin important dacă Victor Viorel a rostit sau nu adevărul, ori care vor fi consecinţele unei asemenea ieşiri hazardate de care s-a luat până şi Mircea Badea

Să ne jucăm noi, zic, cu faza în cauză, asta dacă aveţi chef de-aşa ceva, evident: care cu cine-ai votat în primul tur? 😉

5 Comments

  1. Cu a lui cacarau in primul tur
    intrucat in turul2 s-a dat cu geana, nu m-am dus

  2. Ha, eu am facut ceva si mai grav ca tine – in turul 2 l-am votat pe Basea, tocmai din cauza ca s-a dat Crin cu Geoana! 😆

  3. Nu te supara, tu esti singurul de pe bloguri (asta si Sam) unde ai laudat un politruc, recte antonescu

  4. Eu nu l-am laudat pe Crin pur si simplu, ci i-am apostrofat pe cei care au votat cu Geoana sau Basea in turul 1, ceea ce e cu totul altceva!

    Si cred c-am fost foarte clar de fiecare data – m-au dezamagit Crin si PNL, mai ales dupa europarlamentarele de-acum, dar tot consider ca pentru a fi evitat dezastrul de dupa momentul 2009 el era cel mai potrivit!

    Si nu te supara nici tu, dar Crin e cel mai putin politruc dintre astia, daca putem spune asa, nu te mai lua si tu dupa tot ce scoate din el pupinbasistul ala de Plesu!

  5. Mai la zi, tot despre Crin:
    http://www.cotidianul.ro//vestea-de-care-m-am-temut-238829/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

