Respect, Simona!

Atât.

6 Comments

  1. Din principiu, nu-mi plac sporturile în care plasa îi desparte pe adversari, de aici și dezinteresul pentru tenis. Dar, chit că o să vă mire, ieri am văzut meciul…

    Cum nu mă pricep la sportul ăsta, singurul lucru pe care l-am urmărit a fost să învingă makidoanca noastră. N-a fost să fie, dar Simona a fost la înălțime și i-a lipsit foarte puțin să-l întristeze pe marele șpețialist Banciu. Totul s-a rupt în ultimul set, la 4-4, parcă, la out-ul ăla al rusoaicei, văzut de arbitru ca bun. Simona s-a cam enervat și a dat-o în bălării de câteva ori… Păcat, eu cred că putea să-i dea bătuta Șarapovei (ce nume are și ea – ”șarap” înseamnă ”vin” în turcește…). Oricum, îi întrevăd un viitor frumos fetei noastre. La anu`, pe vremea asta, ea o să aibă prima șansă.

    Văd că Șarapova, care parcă joacă de când lumea, arată splendid, cu o conformație perfectă pentru cei 1,88 m. (!!!) ai ei, chiar dacă e cam blondă pentru gustul meu. Cum are doar 27 de ani, o să ne mai bucure ochii ceva timp. Deși, aș prefera să mă fi bucurat înfrângerea ei ieri…

  2. Total de acord cu tine, maitre, dar as mai adauga niste chestiuni:
    – Simona a avut sansa de break in game-ul 3 al primului set si n-a profitat, asa ca in loc de 3-0 atunci s-a facut in scurt timp 2-5!
    – Maria trebuia sanctionata devreme pentru magariile cu intarzierea serviciului!
    – chiar si pierzand finala de ieri, Simona tot i-a dat peste rit lu’ Banciu!

  3. Btw – sa-nteleg ca la finala Nadal vs. Djokovic nu te uiti? 😀

  4. Si revenind la finala de ieri, ca tot am avut un schimb de replici acid cu cineva pe tema asta:
    http://www.gsp.ro/sporturi/tenis/controversa-finalei-de-la-roland-garros-maria-sarapova-si-arbitrul-au-fost-facuti-praf-de-expertii-in-tenis-o-rusine-427676.html

  5. Si-apropo de dat pest rit unui jeg precum Banciu ala…
    http://www.treizecizero.ro/news/aplauze-pentru-simona-simona-halep-pierde-prima-finala-de-grand-slam-a-carierei-castiga-milioane-de-fani


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

