Peripeţii prin America de Sud

Cum naiba s-a lipit Theo Jumătate de două postări în câteva zile? Păi simplu: mai întâi a aberat despre antrenorii români plecaţi printre cămile, apoi a fost trimis de GSP la “camelodromo” la Rio.

Bun, e foarte ok că l-a apărat acel tip din Guarda Municipal, dar poate c-ar trebui să-şi pună şi el niscai întrebări – cum de-a ajuns în situaţia respectivă, de pildă?

Serios, am fost şi eu pe-acolo şi n-am păţit nimic de genul ăsta! Ba dimpotrivă, mi-am uitat telefonul pe masă la o cârciumă, iar chelnerul a alergat după mine să mi-l înapoieze – ca fapt divers, acelaşi telefon avea să-mi fie furat dintr-un mare club de fiţe bucureştean la câteva zile după revenirea în Europa!

A, normal, de ceva peripeţii prin America de Sud – şi Brazilia, implicit – am avut parte şi noi, e-adevărat.

De exemplu, la São Paulo aveam să aflăm c-am locuit într-una dintre cele mai naşpa zone din centru! Doar că cine dreq să se ia de trei malaci blonzi acolo, fie şi la miezul nopţii? 😆

Şi-au mai existat destule situaţii interesante, mai ales prin Rio, numai că nu-mi permit să le povestesc fără acordul tovarăşilor mei de drum, care hălăduiau prin tot felul de locuri obscure în timp ce eu preferam să vrăjesc australience pe plajă la Copacabana…

În fine, sper să mai auzim dinspre Theo, că-s chiar haioase fazele!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

