Echipele noastre calificate

O spun pe şleau de la bun început: nu numai că nu m-am uitat la meciurile de ieri ale echipelor româneşti, dar nici măcar n-am avut intenţia de-a încerca să găsesc vreo transmisiune!

Asta nu-nseamnă că, în această dimineaţă, n-am avut curiozitatea de-a şti care-au fost rezultatele înregistrate aseară. Aşa am aflat că, deşi au avut iar emoţii la-nceput cu albanezii, găzarii s-au calificat lejer până la urmă, pe când ceferiştii clujeni au suferit teribil în faţa unor sârbi de care, spre ruşinea mea, recunosc că n-auzisem până acum câteva săptămâni.

N-am să ascund nici faptul că m-ar fi amuzat ca măcar una dintre cele două reprezentante ale României s-o comită ieri, dar, totodată, aşa cum am mai zis-o de multe ori inclusiv pe-aici, eu sunt unul dintre acei stelişti care tind să susţină mai degrabă şi alte echipe româneşti în cupele europene, măcar pentru a ajunge cândva s-o vadă pe Steaua profitând şi ea de punctele aduse de alţii, nu numai invers!

Şi, că tot veni vorba de Steaua, pentru cei deja pregătiţi să ia peste picior adversarul din Kazahstan, merită să precizez, cred, că Aktobe are la dispoziţie, se spune, un buget anual de 15 milioane de euro – Rapid, de pildă, n-a reuşit să adune 40 de mii pentru a închiria Arena Naţională!

În fine, ca să n-o mai lungesc – in fotbalul actual – şi nu numai în fotbal, aş adăuga – se pare că renumele contează mai puţin decât existenţa unor resurse financiare consistente administrate corespunzător, iar noi avem asemenea exemple chiar în istoria extrem de recenta, cum ar fi Unirea Urziceni sau mai sus amintita CFR Cluj.

Concluzionând: ar fi bine să ne bucurăm toţi de reuşitele echipelor româneşti prin Europa, pentru că, la halul în care se prezintă fotbalul – şi, trebuie să repet, nu numai fotbalul! – de pe la noi, mi-e că astea-s deja performanţe uriaşe!

Weeekend excelent vă doresc!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

