Hamza

Întrucât nu fac parte dintre cei care obişnuiesc să procedeze ca vulpea care, când n-ajunge la struguri, zice că-s acri, va trebui să recunosc: mi-ar fi plăcut ca Hamza Younes să fi ajuns la Steaua.

Aşa cum recunosc şi c-am făcut un piculeţ mişto de el când apăruse pe la Petrolul, revizuindu-mi ulterior atitudinea când am văzut că tunisianul are evoluţii foarte bune.

Azi aflu din GSP că bulgarii care i l-au suflat lui Argăseală, întâmplător – sau nu? 😀 – adversarii noştri în dubla pentru accederea în grupele Champions League, nici nu l-au trecut încă pe lista solicitată de UEFA!

Ce va fi, vom vedea curând. Că va juca sau nu individul în cauză în play-off, contează acum mai puţin. Dar tare mi-e că-şi va roade unghiile de ciudă c-a ales o echipă artificială, creată de-un tip ciudat îmbogăţit dubios, în dauna campioanei României, fostă campioană europeană, echipă de tradiţie, deci, iar asta mai ales dacă Steaua va fi cea care trece mai departe, nu Ludogoreţu-i. Ba şi dacă nu!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

