Victorie cu Italia la tineret

Bineînţeles că, din varii motive, am sărit peste meciul dintre România şi Italia la nivel U21, neurmărindu-l în direct. Dar, tot bineînţeles, am citit câte ceva despre evenimentul petrecut la Ploieşti, aflând astfel, cu plăcută surprindere, că Viorel Moldovan a debutat cu dreptul.

Şi nu întâmplător am amintit de Moldovan, ci pentru că, spre deosebire de Stelea, care l-a făcut nu demult cu ou şi cu oţet pe Gabi Iancu, noul antrenor i-a încredinţat junelui stelist banderola de căpitan, spunând că, în caz că are ceva probleme personale, jucătorul trebuie ajutat să le depăşească, nu pus la zid!

Steliştii, din ce-am observat, nu-s tocmai încântaţi de prestaţiile lui Gabi la echipa de club, unde, pentru fiecare gol marcat, are vreo trei ratări monumentale. Dar, na, e încă foarte tânăr, are timp să-şi revină, doar n-or fi aberat şi Hagi, şi Reghe, şi Moldovan, mai nou – altfel oameni care se pricep cât de cât la fotbal, zic. 😀

Una peste alta, în general echipa de tineret U21 a României arată binişor – să baţi, totuşi, Italia, nu-i de ici, de colo! C-o fi sau nu doar un foc de paie, rămâne de văzut… Eu îmi permit luxul de-a fi optimist în cazul ăsta.

Altfel, cum e rost de plajă de mâine deja, vă doresc de pe-acum weekend excelent tuturor!

PS

Evident – la mulţi ani, Maria, Marin etc.! 😉

2 Comments

  1. Bună dimineața și bine te-am găsit! 🙂

  2. Ssssseara, cum se spune, c-abia acum am reintrat pe-aici. Bine ai venit! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

