Poate că-i mai bine aşa

Dupa asemenea prestaţie precum cea de-aseară, devine tot mai clar că-n grupele Champions League am fi fost ciuca batăilor şi nu ne văd prea bine nici în Europa League!

Unii vor spune c-ar fi trebuit prelungite şi prelungirile cu 2-3 minute, câte s-au pierdut la eliminarea lui Stoianov. Poate, dar n-are sens să ne agăţăm acum de ideea asta, mai degrabă Stanciu trebuia doar să treacă mingea peste zid şi să nimerească poarta – mi-e greu să cred că improvizatul portar Moţi putea interveni.

Apropo de Moţi, o scurtă paranteză. Am văzut meciul cu nişte prieteni – unul dintre ei ne cinstea c-o friptană şi-o bere de ziua lui de naştere, dar cheful se ţinea acasă la un altul, pe motiv de televizor mai mare. Amfitrionul – stelist, sărbătoritul – dinamovist. Celui din urmă nu i-a tăcut gura tot meciul, şi-a enervat până şi consoarta cu urletele-i, o fiinţă de-un calm exemplar, care pe deasupra nici nu-i prea interesată de fotbal, iar atunci când e, rareori, insist, simpatizează mai degrabă Rapidul, nicidecum Steaua! Ei, bine, culmea! – noi, steliştii, am asistat impasibili la spectacolul cu pricina, ceea ce nu garantez că se va-ntâmpla cu alţii mai năvalnici când “bulgarul” Cosmin va călca pe pământ românesc. Doar zic şi eu, nu dau cu parul… 😉

Şi, că tot veni vorba de prieteni, discutam cu alţii după meciul cu Aktobe de la Bucureşti şi aflam cu surprindere că ei apreciază mai mult Steaua împiedicată şi fără vlagă a lui Gâlcă decât echipa care-a câştigat două titluri consecutive a lui Reghe! Mă rog, fie ca ei şi să dea Domnul să câştigăm măcar un trofeu intern în formula asta, deşi tare m-aş mira să fim în stare!

Revenind la ceea ce afirm în titlu – am scăpat, foarte probabil, de şocul unor înfrângeri dure cu alde Barcelona, Bayern sau Real, ca să enumăr doar câteva dintre forţele europene care-ar fi reuşit scoruri de maidan cu Arlauskis & Co., aşa că tot răul spre bine.

Oricum, rămâne cum am stabilit:

FORZA STEAUA!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

