Bokila

Sau Bochilă, cum l-au românizat urgent mai toţi cunoscuţii mei. 😀

Se pare că va ajunge la Steaua din iarnă. Vom vedea. Ar fi un transfer – mă rog, un împrumut – benefic pentru echipă, util, consider eu, doar la Petrolul a făcut treabă destul de bună.

La noi ar fi clar un atu important pentru retur şi, eventual, primăvara europeană, de-om reuşi s-ajungem acolo…

Până să vină la Bucureşti, însă, eu nici nu m-aş entuziasma prea tare pe neve, dar nici n-aş bagateliza în stil boroman această posibilă mutare, aşa cum am văzut că fac unii pe la comentariile articolelor din GSP – dar despre acest subiect, poate altădată.

Acum, ne pregătim de meciul cu Grecia şi repetăm în cor:

HAI ROMÂNIA!

1 Comment

  1. Appreciating the commitment you put into your site and in depth information you present.
    It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed information. Fantastic read!
    I’ve saved your site and I’m including your RSS
    feeds to my Google account.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

