Victorie la tineret şi cu Muntenegru

Aseară am avut ceva treabă pe la Mall Băneasa, aşa că am trecut în drumul meu pe Ştefan cel Mare şi-am observat că pe Dinamo e aprinsă nocturna.

Iniţial n-am făcut conexiunea cu meciul de tineret dintre România şi Muntenegru, despre care, de altfel, ştiam – citisem prin ziare câte ceva.

Până la urmă aveam să aflu, evident, de minune, ba chiar m-am uitat şi peste înregistrarea integrală a partidei, găsită pe DolceSport, ceea ce vă recomand şi dvs.

Ţin să vă spun că mi-a plăcut la nebunie ce-au realizat puştanii lui Moldovan, mai ales în repriza secundă – o revenire senzaţională, de-a dreptul atipică, aş zice, pentru nişte români!

Iar pentru asta, normal că merită felicitaţi: bravo, măi, băieţi! Şi să sperăm că vor învăţa câte ceva de la voi şi alţii, ca de exemplu seniorii, că tot vine-acuş meciul cu Grecia, motivul pentru care tot zbier de câteva zile:

HAI ROMÂNIA!

PS

Bineînţeles, ca de obicei, vinerea vă urez weekend excelent tuturor! 😉

2 Comments

  1. What is Mall Baneasa?

  2. Some mall in Baneasa? 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

