Bun start de campanie!

Teoretic, pe hârtie, grecii păreau a fi cel mai periculos adversar din acest sezon de calificări. În plus, românii aveau meci în deplasare şi era primul, deci cu atât mai preţioasă e victoria de-aseară.

Dintre ceilalţi oponenţi din această campanie, nord-irlandezii au produs surpriza, măcar aparent, dar tare mi-e că ungurii chiar sunt slabi. Vom vedea… Oricum, eu consider că Piţurcă nu-i Lucescu – iar când spun eu aşa ceva, credeţi-mă, avem de-a face cu avantaj primul. 😀

Nici finlandezii nu s-au simţit prea bine cu insularii feroezi, dar, până la urmă, au câştigat firesc meciul, confirmând tendinţele recentei duminici în Grupa F: victorii ale oaspeţilor.

Acum, eu nu zic să ne culcăm pe-o ureche şi să-i tratăm de sus pe toţi ceilalţi, dar nici să tremurăm de frică în faţa lor nu se cuvine, pentru că şansele ca România s-ajungă direct la turneul final din Franţa sunt, de data asta, chiar foarte mari.

Acestea fiind zise şi invitându-vă să parcurgeţi şi textul prietenului Toshiro despre evenimentul de ieri de pe Karaiskakis, vă doresc tuturor o săptămână minunată!

PS

La mulţi ani, Maria, Marin etc.! 😉

2 Comments

  1. Bineînțeles că Piți nu-i Junioru`. Nu-l văd pe Înnegurat antrenând expații… Și, oricât de antipatic ar fi câteodată, mai face și câte-o chestie de finețe. Cum ar fi debutul lui Enache și Prepeliță.
    E drept, căpos cum e, le mai și comite. Sper că nu în campania asta… 😉

  2. Eu vorbeam de Luce Sr. chiar, ca ma referisem la Irlanda de Nord! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

