Valiza de Spania

Printr-un anume concurs de împrejurări – un drapel spaniol la profilul cuiva de pe Twitter şi-o frumoasă poză din Malta postată de altcineva tot acolo – mi-am amintit de celebrul meci din 1983, acel neverosimil, pentru mulţi, 12-1 care-a calificat naţionala iberică la Euro ’84 din Franţa.

Bine, “mi-am amintit” e uşor impropriu spus, că n-am văzut meciul în direct. Însă ştiu că eram cu taică-meu în tren a doua – sau a treia? – zi şi el comenta cu un alt călător din compartiment care citea Sportul: aţi văzut, domnule, Spania-Malta 12-1…

Aşa c-am dat un Google şi-am găsit un rezumat:

Lumea încă vorbeşte despre acea confruntare c-ar fi fost blat direct cu adversarul. Ba, mai mult, am dat şi peste un articol tâmpit din ProSport de-acum câţiva ani în care era comparată întâmplarea cu pricina cu aşa-zisul “caz Valiza” de la noi.

Nu stau acum să discut dacă a fost blat sau nu la Sevilla în 1983, dar comparaţia cu cele petrecute la partida de la Cluj dintre CFR şi “U” mi se pare total aiurea! Sau, mă rog, poate jurnaliştii de la publicaţia respectivă încercau să pună valiza în cârca lui Paszkany, c-aşa ar merge asocierea… 😀

Adică, na – dacă Olanda promitea premii pentru maltezi în cazul în care aceştia din urmă ar fi obţinut un rezultat care să-i avantajeze pe batavi, puteam sta de vorbă pe marginea controversatului subiect. Aşa, însă, cum ei încearcă s-arate cu degetul spre “Steaua cea rea”, comparaţia prosportiştilor e, repet, o tâmpenie.

Altfel, întrucât e rost iar de weekend, vi-l doresc tuturor excelent! 😉

2 Comments

  1. ce echipament naspa aveau atunci..cu pantalonii aia asa de scurti lol

  2. Mie-mi placea echipamentul, ma simteam bine purtandu-l… 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

