Astra obţine o lovitură de colţ

Cam la afirmaţia asta a comentatorilor de la meciul de-aseară din Gruia se poate reduce discuţia despre evoluţia echipei lui Isăilă.

Eu recunosc – ieri am ţinut cu CFR Cluj şi nu-s singurul stelist care-şi dorea o victorie a ceferiştilor clujeni cu giurgiuvenii. Acum, însă, după ce-am văzut confruntarea, mi-e că trupa lui Miriuţă pare din ce în ce mai bună şi tinde să devină principala contracandidată la titlu pentru Steaua.

Vom vedea ce va fi în sensul ăsta, dar deocamdată pică foarte bine încă o înfrângere pentru cei conduşi de antipaticii Niculae şi Vamă! Ba ar merge şi-o victorie a celorlalţi clujeni, studenţii, în Giuleşti, ca să nu mai zic de-o bătută încasată de dinamovişti la Botoşani – ar fi chiar mişto, am putea spune că-i o etapă fructuoasă. 😀

2 Comments

  1. Ca să n-o mai lungesc: Mișto!
    Treaba ar veni cam așa: expații să se bată între ei, să-și ia puncte reciproc, iar noi să-i batem pe toți… 🙂

  2. Cum ar zice Virinel… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

