Spectacol la Botoşani

Ieri m-am ocupat mai mult de filme, dar mi-am făcut şi puţin timp pentru a putea urmări, cât de cât, confruntările din Liga I. Mă rog, peste Iaşi cu Mureş am sărit – am auzit abia după că s-au întâmplat lucruri interesante pe-acolo – dar la celelalte două partide m-am uitat, printre picături, e drept.

Pronosticurile mi-au ieşit doar pe jumătate, iar asta în condiţiile în care mai toată lumea era sigură că studenţii clujeni vor obţine toate cele trei puncte în Giuleşti, plus că un posibil contraatac periculos al oaspeţilor, oprit aiurea de arbitru, s-a transformat în faza golului victoriei gazdelor, iar asta în ultimele secunde.

Însă spectacolul de gală al serii fotbalistice româneşti s-a desfăşurat la Botoşani, unde, trecând peste inaugurarea nocturnei şi euforia generată de eveniment în tribune, am avut parte de-un meci de senzaţie. Elevii lui Grozavu au jucat excelent, ai lui Stoican execrabil – ba au mai şi comis-o prosteşte doi inşi, “câinii” evoluând în nouă oameni minute bune! – şi tot am avut gol decisiv marcat pe final de amfitrioni, după ce dinamoviştii reuşiseră incredibil egalarea a doua oară, acum în inferioritate numerică!

Ce mai – un meci pe cinste care-a stărnit până şi entuziasmul Blonzimii Sale! 😀

În rest, ca de obicei, o săptămână minunată vă doresc tuturor!

4 Comments

  1. Zău că nu m-am gândit că te-ar interesa un astfel de joc. Acu` și mie-mi pare rău că l-am sărit. Mai ales după ce am citit declarațiile lui Mateuț…

  2. Mateut a vazut cu totul alt meci, cred! 😆

  3. dar despre acel penalty acordat aiurea, nu spui nimic? faultul a fost in afara careului, iar tu ai vazut doar aceea faza oprita ”aiurea”. tipic stelist!:))

  4. Da, faultul a fost in afara careului. Multumit?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

