Iar azi Europa League!

Adică joacă Steaua. Şi Astra. Nu între ele, nu acum, ci cu Aalborg acasă, respectiv cu Dinamo Zagreb în deplasare.

De bine ce promovam ieri meciurile din Champions League, nu m-am mai uitat la niciunul pentru că am dat-o pe filme, plus că am reuşit performanţa de-a adormi până-n miezul nopţii!

Însă am văzut, normal, de dimineaţă, ce s-a petrecut pe-acolo – Porto s-a distrat cu BATE Borisov, la fel Roma cu ŢSKA Moscova, Bayern a câştigat în ultimul minut cu City, Schalke a scos un egal pe terenul lui Chelsea, Barcelona a marcat un singur gol cu APOEL etc.

Revenind la partidele echipelor noastre, după o grevă şi-o bătută zdravănă încasată la Cluj, nu ştiu daca giurgiuvenii fi-vor în stare să-şi revină în Croaţia şi nici steliştii nu cred că vor avea parte de-un adversar atât de accesibil cum cred unii, dar aici măcar sper ca elevii lui Gâlcă să mă contrazică şi să ia toate cele trei puncte cu danezii. Oricum, vedem diseară ce va fi…

FORZA STEAUA!

2 Comments

  1. Bre, uite-acu` juma de oră am terminat serbarea-ncepută cu ăl mic de 2 metri. Și m-am întors ca să văd golurile 2 și 3 ale croaților. Cine știe ce-o mai fi pân` la meciul care ne interesează…
    Cu ai noștri n-am emoții, bat. Da-i GgB cu ochii pe ei, să nu se fâstâcească…

  2. Eu le-am vazut pe toate pana acum – si-s prins cu Zilele Bucurestiului 555 alea alea… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

