Un, doi, …, şase – i-am bătut şi p’ăştia!

I-am zis Blonzimii Sale că ce fac croaţii ăia cu giurgiuvenii nu-i tocmai cuşer. Dar la fel i-am zis şi că joacă mai bine Dinamo Zagreb – ei, hai, ţii şi tu o dată cu unii care se cheamă Dinamo, nu-i mare bai, spune…

Nu, chiar nu ţin cu ăia, dar mă amuză teribil neputinţa alor noştri, înţelegi?

A-nţeles, că doar e fată deşteaptă.

Şi vine meciul nostru: băi, nici nu mai ştiu de când nu am mai înjurat în aşa hal Steaua! Asta în prima repriză, când meritam să ne luăm vreo trei fără discuţie, noroc cu Arlauskis.

La pauză deja speram într-un egal.

Ne-apucăm de vorbă despre ale noastre, iar la un moment dat ajung la computer: 3-0. Şi imediat 4. Apoi 6 – peste 5 am sărit, că eram la bucătărie.

Hihi, eşti fericit? întreabă dumneaei.

Răspund tuturor: da, sunt!

Steaua chiar a făcut o treabă foarte bună şi merită felicitări!

Iar voi, ca de obicei, meritaţi un weekend excelent! 🙂

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

