Doamne, Dumnezeule!

Merg azi prin oraş cu niscai treburi şi văd zeci de autocare aduse pentru aniversarea şi lansarea pe orbita prezidenţială a lui Victor Viorel.

Băi, nene, m-am supărat prea puţin c-a fost traficul îngreunat de “miliţieni” într-o zi de sâmbătă, dar ce-am văzut la TVR m-a oripilat de-a dreptul!

Cine mă cunoaşte ştie că nu-s vreun mare bisericos, însă ştiu să apreciez religiile şi ce reprezintă ele pentru oameni.

Ei, în condiţiile date de manifestările de megalomanie pontiste – care deja le-ntrec pe cele băsiste!!! – chiar nu pot să nu-i bat individului obrazul, aşa, de ziua lui: Dumnezeu, mă???

Înteresant e şi că, se povesteşte pe la colţuri, UEFA ne-a suspendat Arena tocmai ca să aibă timp ăştia să ridice scena minune pentru eveniment… 😉

De discursul lui Oprescu nu mai zic nimic – prea mi-a amintit de pupinbăsiştii care acum un sfert de secol îl lingeau pe Ceauşescu!

2 Comments

  1. Nici mie nu-mi plac fanfaronadele astea. Sigur, așa se face peste tot în lume, dar la noi, pe sărăcia asta, banii ăia puteau merge unde era mai mare nevoie, nu pe panglici și baloane…

  2. Asa e!
    In plus, de parca nu era si-asa aiurea ce se-ntampla, s-au apucat si-o groaza de basisti sa se lege de eveniment, cand multi dintre ei inca fac fix acelasi lucru in ce priveste cultul personalitatii aluilalt koabitak, Basea, alimentandu-i-l.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

