Trei puncte şi de la Ploieşti

Cu ceva timp în urmă, când am aflat programul începutului de sezon din prima ligă românească, am decretat pe Twitter: după primele şapte etape, Steaua va avea deja 21 de puncte!

Reticenţi mulţi – şi pe bună dreptate, doar “gâlcanii” erau extrem de neconvingători – mi-ar fi dat dreptate văzându-mi “profeţia” împlinită încă din etapa trecută, dacă nu se producea boacăna cu Ceahlăul.

Mă oprisem special înaintea meciurilor cu Petrolul şi Astra din motive evidente. Şi na, că fix cu unii pe care-i consideram periculoşi – şi încă-i consider, doar găzarii nu joacă rău deloc, iar asta-n condiţii destul de vitrege! – am reuşit o victorie importantă-n deplasare!

Despre evoluţia alor noştri – dar şi despre “minunatul public ploieştean”, cum insistă să ne aburească jurnaliştii c-ar fi spectatorii care vin de câţiva ani pe noul stadion Ilie Oană – citiţi mai bine la Toshiro.

În rest, ca de obicei: săptămână minunată tuturor! 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

