Azi strigăm “Hai Porto!”

Ar merge şi-un zâmbăreţ după, dar nu-mi prea place să pun aşa ceva în titlu, deci iată-l aici: 😀

Cum de ce se-ntâmplă asta? Pai eu, unul, m-am săturat până peste cap de “Şahtiorul lui Mircea Lucescu” – şi am, aşa, vaga bănuială că nu-s singurul!

Ştiu că la capitolul transmisiuni din Champions League TVR n-are de ales, dar din comoditate voi urmări meciul dat de ei şi m-aştept la un comentariu de comă la adresa lui Il Luce, cam cum face Pleşu cu Băsescu acum, iar înainte făcea cu Iliescu, Ceauşescu… Ei, din spirit de frondă, măcar, suntem datori să ţinem cu Porto diseară!

Bine, meciurile cu adevărat interesante se joacă astăzi la Moscova şi Paris, unde merg Bayern şi Barcelona, dar eu vreau să mă distrez.

Altfel, la mulţi ani, Ana! 😉

2 Comments

  1. Săracu` nea Mircea… Iar arbitrii, terenul, vremea, alte alea… Să iei 2 goluri și să fii egalat așa… S-a-necat ca…

    M-am uitat la PSG-Barcelona. Apărare de doi lei la catalani. Vorba aia: joacă Barça, zici că-i Steaua. Și nici nu-l are pe Arlauskis. Ia să fi fost și Ibrahimović… 🙂

  2. Mda, asta e deranjant la nea Mircea, ca mereu cauta vinovati in alta parte, mai ales in randul arbitrilor. Iar la asta se adauga linguselile jenante ale unor jurnalisti – culmea, n-a fost cazul aseara, de bine ce vorbeam eu pe-aici de-asa ceva! 😀
    Altfel, nu putem contesta calitatile sale de antrenor.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

