Mascota lu’ Porto

În meciul de cupă, cât Blonzimea Sa a stat cu treburi departe de TV, câmpinenii cu care ţineam eu au facut treabă destul de bună. Cum apărea ea prin camera în care urmăream eu partida, dinamoviştii marcau. Aşa că i-am zis: mascota lu’ Dinamo eşti tu, tu le porţi ăstora noroc!

Aseară, după o evoluţie execrabilă pe toată durata întâlnirii, aproape, fără ocazii importante şi dominaţi copios de oaspeţi, băieţii lui Lucescu s-au trezit conducând cu 2-0 cu câteva minute înainte de final, absolut nemeritat! Noroc cu consoarta-mi: odată apărută ea în peisaj, portughezii au egalat când nimeni nu mai credea că e posibil! Chiar ea a remarcat: mascota lu’ Porto acum!

Mişto a fost însă reacţia ei când a aflat despre cine era vorba în confruntare: pai bine, mă, se luptă unii cu ucrainenii mei şi tu mă pui să ţin cu ăilalţi??? Nu eşti serios… 😀

În fine, rezultatul de egalitate nu mă-ncântă din cale-afară, dar, ţinând cont de faptul că Jackson Martinez & Co. au fost la un pas de o înfrângere ruşinoasă, le trec lusitanilor boacăna cu vederea.

Azi avem iar câteva meciuri interesante, dintre acestea remarcându-se la start, în opinia mea, un Atletico – Juve sau un Arsenal – Galata. Dar cred că e clar pentru toată lumea ce-i atrage pe cei mai mulţi dintre români diseară: Ludogoreţ – Real Madrid.

Hala Madrid, deci zic! 😉

PS

Apropo de Porto, ieri am fost cu nişte prieteni la zdrobit de struguri. Bineînţeles, am adus şi nişte must proaspăt pentru Blonzimea Sa, care, în preajma meciului, a mai şi zis că-i place vinul de Porto. Eu n-am făcut altceva decât să omit o precizare, anume că Şahtior e din Ucraina! 😀

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

