A venit campania cu trenu’ din Spania!

Oficial, I mean. Că neoficial avem parte de cugetări politicoide pe tema noului prezident de vreo câţiva ani deja!

Despre meciul de-aseară al Stelei zice Toshiro cam tot ce era de zis. Nu prea zice mare lucru de ruşinea pe nume Astra, dar nu-i nici mare bai…

Eu vă invit pe-aici să facem caterincă de gorobeţii cu alegerile! De când aşteptam momentul ăsta – să nu (mai) am candidat preferat pentru a-i putea lua la mişto pe TOŢI! 😀

Adicătelea, cum zice poporul elector în marea sa majoritate:

UE FSN! 😛

PS

Altfel, weekend excelent tuturor, comme d’habitude! 😉

31 Comments

  1. Când am văzut în titlu ”campania”, ”Spania”, am zis: hait, omu` votează cu William. Nu, nu cu ducele de Cambridge (să-i trăiască ducesa și prințișorii!), ci cu Brânză de Diaspora…
    Nu știu cum am ajuns aici, dar uite peste ce-am dat: http://www.voceatransilvaniei.ro/alege-ti-presedintele-voteaza/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mondonews
    Preferatul arghelienilor e Johannis, selbstverständlich. Pe locul 2, VVP, cu un mic avantaj față de Nuți. Ceilalți sunt surclasați de Bretonata, iar Bill Case a convins și el 8 persoane. Veșnic ”viitor președinte”-le, domnu` Dan, încă n-a lovit puternic, dar se pregătește…

  2. LOL! Parafrazam zicerea veche cu vacanta si Franta. 😀
    Yo l-am bifat acolo pe Vadim, asa, de-al dreq – remember 2000, cand toti vajnicii antipesedisti de-acum votau cu Iliescu! 😉

  3. Schimbare de situație în Arghial:
    Klaus-Werner Iohannis – 33.35% – 1467 Voturi
    Elena Udrea – 23.71% – 1043 Voturi
    Victor Viorel Ponta – 22.96% – 1010 Voturi
    Monica Luisa Macovei – 8.27% – 364 Voturi

    Hai, Nuți! Înc-o țâră (Goanță și cu Gheară…) și-ajungi prezidentă!

  4. Da, am “oxervat” – Nuti sta bine la capitolul postaci. Ca si Moni, de altfel… Bine, de bretonata se face misto din ce in ce mai mult, ceea ce e de bine, zic:

  5. Ahahahaha! Uite-l si pe-al tau, Sam:

  6. Nu toti vajnicii antipesedisti votau cu iliescu in 2000, eu si Gica Chiorul am pus stampila pe tricolor

  7. LOL! Geroame, pe tine te-as putea crede, dar Gicuta, basist pana-n maduva oaselor, deci fesenist??? 😀

  8. Prea se distreaza toata lumea cu Millidge&Doig varianta politruca, deci sa fie si-aici, zic:

  9. N-am somn, se mai intampla, asa ca m-apuc sa citesc una-alta, doar suntem in plina campanie in Romania…
    Mai intai, ceea ce mi se pare de-un pupinbasism groaznic, marca Catalin Tolontan:
    http://www.tolo.ro/2014/10/15/campania-electorala-faza-parkinson/
    Apoi un text de mult bun simt, consider eu:
    http://www.dorintudoran.com/fripturisul-ponta-si-pointillismul-prezidential/
    In fine, injurati-ma, dar… 😀

  10. Bun, fara injuraturi. 😉
    Eu cu el votez:

  11. De bine ce incepusem sa ma-ndrept sincer spre un vot pentru Klaus in turul secund, apare pupinbasistul-sef pe nume Plesu si-mi taie tot elanul prin declaratia ca-l sustine tot pe Iohannis!
    Apoi, sper ca Dorin Tudoran sa fi postat la misto comentariul din care aflam ca se-nclina in fata unui Tolontan lingau de Scelerat National!

  12. Așa cum mă așteptam, campania asta e la fel de grețoasă… Băse parcă-i turbat, ceilalți sar unul la gâtul celuilalt, se-aude iar de cafturi electorale, declarațiile taberelor fac deliciul masei ahtiate după cancanuri. Muzica! Muzica!
    În ultimele zile, în afară de interminabilele discuții despre bolile lui Băsescu, m-a amuzat teribil un flăcău de la partidul prezidentului. În dulșe grai moldovinesc, icnind și opintindu-se, junele protesta împotriva terorii dezlănțuite de PSD, de UCL, de primarii și baronii locali, de toți, bre. Ce mai – singuri împotriva tuturor! Uite, ar fi cazul de un meeting electoral care să facă uitată până și lansarea dintre ruinele ”Republicii”. Și unde altundeva mai nimerit decât printre alte ruine: ale Giuleștilor. În hărmălaia corsicanilor. Dacă nu le-or suspenda ”ciocoii” terenu`…

    Da` eu cred că explicația-i alta. Se smiorcăia PMP-istu` ăla că au dispărut ”benerele și meșurile” coanei Nuți. Păi, e limpede, le-au luat fanii acasă, să le pună icoană-n baie… Ah, să fi fost și pozele alea… știți voi… din ”One”. Sau, de ce nu, asta:

    Că tot scria pe un banner d-ăla: ”Bună pentru România”…

  13. Apropo de poza asta, Sam, i-au inchis omului saitu’ cu pricina:
    http://www.romaniafutacioasa.com/

  14. Foarte tare articolul asta:
    http://psnews.ro/neamtule-vrei-sa-te-votez-ghinion/

  15. Sau poate va place Cartarescu si-i urmati exemplul si votati Bretonata…

  16. LOOOL! Gura pacatosului…

  17. Domnul Hristea, acelasi fesenist infatigabil!:)))

  18. Vi se pare c-am zis eu undeva ca votez cu vreun pesedist sau basist? A, nu? Pai atunci, macar dupa ID-ul folosit aici acum, se pare dvs. va numarati printre fesenisti, infatigabili sau nu. 😆

  19. de ce, iti apare id de teleorman?

  20. Dumneavoastra nu stiti sa faceti diferenta intre ID si IP?

  21. Gata! Astăzi suspendăm campania… Azi e zi de sărbătoare.
    La mulți ani, Mihai! Să ai parte de vremuri bune, alături de cei dragi!
    Și să ne trăiască cucoanele!
    Voi bea un pahar și pentru voi.

  22. Multam fain, maitre!
    Asemenea si pe la voi!
    Si la multi ani si din partea mea tuturor celor care-si serbeaza azi onomastica!

  23. La Multi Ani si scuze pt. intarziere, dar am avut un week-end foarte greu. Multa sanatate!

  24. Multumesc, Jerome! Asemenea!
    Si vezi ca n-ai intarziat neaparat: azi e de nastere! 😀

  25. Mult-așteptata confruntare Ponta-Iohannis (de, așa văd că se scrie…) a fost așa cum mă așteptam să fie. S-a bătut apa-n piuă cu diaspora, de parcă ar fi contat 50-100.000 de voturi în plus… Penibilă încercarea de a arăta că totul a fost o manevră pesedistă menită a stopa avântul anti-pontic (sau anti-pontos!?) al milioanelor de rumânași mânați din țară de spectrul sărăci ei – de care tot VVP e vinovat… Și dă-i, și despică firu-n patru și iar, și iar.
    Pe urmă, cei doi, străduind-se din greu să pară calmi și civilizați, și-au dat discret la gioale, făcându-mă să ajung la ideea că n-are rost să votez. De Ponta nu mi-a plăcut din start, așa că l-am votat pe Claus Vernăr (păi, dacă se scrie Iohannis…), numai că gașca de incompetenți din staff-ul lui a reușit să-i șifoneze rău imaginea, încercând să-l transforme într-o copie a lui Băse (deh, obișnuința…).

    Așa că duminică îmi văd de filmele mele… C-o ieși italianu` (c-așa-mi sună numele lui), c-o ieși neamțu`, nu văd ce diferență ar fi pentru noi. Că doar nu poate fi mai rău decât în deceniul băsist… Și Ponta a zis și-un lucru bun: la urma urmelor, 90% din merite (sau vini…) le are guvernul, nu președintele. Acolo-i bătaia peștelui…

  26. Trecand peste faptul ca aseara Klaus a fost pe post de sac de box pentru un Ponta nici macar aflat in forma maxima, eu asta tot urlu de multisor: in mod normal, l-as vota pe Iohannis, dar cand vad ce-are-n spate – Blaga, Falca, Vass, Oltean, Roberta… – innebunesc! Pai, astia, in loc sa fie pedepsiti crunt c-au fost partasi la nenorocirile regimului Basescu, se ascund acum in spatele neamtului si-al liberalilor. Care liberali au luat-o si ei razna grav! In plus, cand vad ca hipsterimea feisbucista, in fapt apolitici care mai deunazi votau Nuti si Moni sau nu mergeau la referendum, se-apuca sa-mi explice mie cum e cu Iohannis, dreapta, liberalismul etc. si ca trebuie sa merg la vot, atunci deja e prea mult!

  27. vai de capul tau, Mishule. te-ai cretinizat de tot daca ai ajuns sa-l votezi pe unul care spune ca Tariceanu a fondat PNL-ul…

  28. 1. Eu n-am zis ca-l votez pe Ponta!
    2. Tariceanu a facut parte din echipa care re-fondat PNL-ul desfiintat de comunisti!
    3. Vai de capul tau, Monicool, te-ai cretinizat rau de tot dac-ai ajuns s-o votezi pe una care vorbeste cu pisica-i in campanie! 😆

  29. stai lin ca-mi amintesc de tinerii liberali, cei trei flacai minunati. unul a plagiat si a murit (rusu), altul a furat si a murit (stii tu cine). doar tariceanu e inca viu si sustine un plagiator si un hot! 😀

  30. Da, cunoastem: “rusine, Dinu Patriciu!”
    Serios, nu va mai chinuiti sa ma convingeti sa-l votez pe unul sau pe altul!

  31. Eu zic c-a iesit Iohannis. Ma rog, si Geoana credeam c-a iesit… 😀
    In fine, mai dezbatem pe-aici sa ne-apucam sa discutam treburi serioase? 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

