Nu vă mai “luaţ” de Beloni!

Aşa-i ziceam când eram mic, iar când auzeam câte-un coleg la joacă spunându-i Bioloni, mi se părea greşit – era greşit, dar cred că mai puţin decât varianta mea!

În copilăria-mi arădeană s-a îndurat o fetiţă din vecini să mă-nveţe ceva ungureşte, după ce bunicul meu îmi explicase cum stă treaba cu umlautu’ – cred că aveam vreo zece ani când am început să-i pronunţ corect numele, înainte sau după finala de la Sevilla, nu mai ştiu exact.

Acum văd că lumea se ia de-un om care, întâmplător, e etnic maghiar, dar a făcut carieră la echipe ale Armatei Române, ba a mai şi strâns 108 selecţii la Naţională!

A, că ţine cu Ungaria mâine? Posibil. Însă e dreptul lui, să ne intre bine-n cap, că omul ăsta nu ştiu să se fi căcat vreodată pe el c-ar fi discriminat, ca candidatul la preşedinţie Kelemen, altfel ministru al culturii (!!!) în Cabinetul Ponta!

Oricum, rămâne cum am stabilit:

HAI ROMÂNIA!

Şi weekend excelent tuturor! 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

