Ciuruiţi de blândul Kovacs

Mai exact: pe oaspeţi i-a ciuruit, fiind în acelaşi timp al naibii de blând cu gazdele.

De meciul ăsta chiar mi-era teamă, recunosc: mai întâi, echipa numită – impropriu, totuşi – ASA părea să se mişte binişor pentru nivelul campionatului nostru; apoi, puteam pune pariu că mureşenii vor juca la rupere.

Ce n-am prevăzut a fost prestaţia sub orice critică a fluieraşului… Şi, în ciuda titlului folosit acum, aici, vă invit să lecturaţi ce-are de zis Toshiro despre conu’ Pişti, eu rezumându-mă la a vă spune şi vouă cam ce mi-a transmis un alt prieten mai devreme, teoretic mult mai echilibrat decât mine, măcar prin natura ocupaţiei, că-i director economic la o multinaţională: jegul de Kovacs ar trebui exclus pe viaţă din arbitraj!

Altfel, chiar şi-aşa, eu săptămână minunată vă doresc tuturor, ca de obicei!

PS

La mulţi ani, buey, Mitici şi mitici, pentru ieri şi pentru azi! 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

