Cum am ajuns să te votez

Soarele se-ncăpăţânase… blabla…

Căcat!

Chiar n-aveam chef nici să scriu şi cu atât mai puţin să votez.

Bă, dar se-apucă o gaşcă de cretini să-mi strice duminca: votează cu Macovei!

Căcat iar.

Păi, bă, plm, fix pe-aia o dispreţuiesc, ba chiar mai mult ca pe curva de Udrea!

Mihai, eşti misogin!, zice o proastă.

Ete căcat! Asta-i chiar culmea – eu, care-am susţnut femei în draci???

Bine, spune, te cred, dar până la urmă cu cine votezi?

Fă, Ponta, iniţial mă gândeam că Iohannis ar fi mai bun, dar să-mi bag de nu mă enervaţi voi, ăştia de mă secaţi la creieri cu procurorul comunist!

Nu, c-a facut.. aberează.

Marş!

Hai, bă, Mihai…

Nu! Serios, voi chiar nu înţelegeţi că nu mai am chef să merg la vot?

Votul e foarte important… cetăţenii… iar blabla…

Mă doare la bască!

Cuuuuum??? E foarte important să nu iasă Ponta!

Ba chiar el va ieşi!

Nuuuu, te roooooog!

Vrei tu neapărat să merg la vot?

Daaaaaaaaaaaaaaa! Miau…

Bine.

Am mers la vot si l-am votat pe Tăriceanu.

Cu toată familia.

PS

Behehestiala asta:

– Care mai e situaţia în România?
– Mulţumim lui Dumnezeu, de bine de rău, avem pe cine înjura!
Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

