Eu m-am uitat la Seinfeld

Era să spun că l-am votat! Ce să-i faci? Politica asta…

Acum, pe bune, de ce m-aş fi uitat la o “dezbatere” electorală susţinută de cei doi finalişti la prezidenţiale din studiouri TV diferite? Măcar de-o puneau şi ei de-un duplex, ceva, poate Iohannis nu mai părea laş în faţa unui Ponta care-l făcuse deja praf pe terenul său de două ori în două zile consecutive, poate Digi24 mai scotea ceva audienţă atârnând de Antena 3… 😉

Aşa c-am preferat două episoade dintr-un serial produs acum două decenii!!! Şi am convingerea că mulţi alţii procedează la fel sau asemănător măcar – prietenul Toshiro, de pildă, am înţeles că şi-a făcut deja program de filme duminică. 😀

Unde mai pui că azi joacă şi Naţionala de fotbal cu Irlanda de Nord! Bine, eu sper ca ai noştri să câştige lejer şi să nu prea avem ce comenta negativ pe tema asta într-un weekend pe care vi-l doresc, ca de obicei, excelent, dar oaspeţii de azi s-au dovedit surprinzător de buni în aceste preliminarii, astfel că n-ar trebui să-i privim de sus. Oricum, rămâne cum am stabilit:

HAI ROMÂNIA!

PS

La mulţi ani, Dragoş! 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

