Afară plouă

Afară plouă. Avem un nou preşedinte, pe nume Iohannis.

O, ce frumos e să mergi la vot în noiembrie! 😆

Nu, serios acum: se ştie că nu l-am votat pe Klaus. Bine, se ştie că nu l-am votat nici pe Ponta, însă asta nu impiedică lumea să mă facă pontist – fusesem legionar mârşav, comunist împuţit, fesenist jegos, băsist tembel, uselist idiot etc., în funcţie de opinia politică a fiecăruia. Dar pontist (adăugaţi voi adjectivul) n-apucasem să fiu.

Toţi apropiaţii mei sunt oameni inteligenţi. Unii au votat cu Ponta, alţii cu Iohannis. Problema vine dinspre ebe şi EBA însăşi:

ebaklaus

Adică, na, înţeleg să fii euforic după o victorie senzaţională a candidatului preferat, dar nu-i jigni pe cei care-au avut o altă opţiune şi cu atât mai puţin pe cei care au votat ca tine – iohanniştii nu-s neapărat fani Klaus, cât mai degrabă antipontişti! De ce? Fiecare cu motivele sale. Dar nicidecum îndrăgostiţi de tac-tu!

Şi vezi c-afară plouă!

2 Comments

  1. deci nu esti singur. nici io nu am ales intre Sile Camataru si Santa Klaus..

  2. Normal ca nu-s singurul care-a avut optiunea asta, dar mi-ar placea sa vad mai multi votanti Klaus care sa-i injure pe basistii care-si revendica pentru ei victoria sibianului!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

