Hai cu meciurile alea!

Cum tot încerc să insinuez de câteva zile – m-am săturat de politică! Şi ştiţi care-i culmea? Păi mie chiar îmi place domeniul! De fapt, “brechiniuz”: următorul meu proiect chiar într-acolo se-ndreaptă!

Problema e că m-au asasinat efectiv ăştia de până de curând se mândreau că-s apolitici şi că habar n-au care-i diferenţa dintre preşedinte şi premier în România! De băsiştii care se-ascund acum în spatele neamţului nu mai vorbesc – voi face mişto corespunzător când (şi dacă) va fi cazul. 😀

Aşa că diseară voi savura cum se cuvine meciuri ca Viitorul – Chiajna sau Gaz Metan – Dinamo.

Şi weekend excelent şi vouă, comme d’habitude! 😉

PS

Am întrebat-o şi pe Alina – mi s-a părut mie sau la validarea noului preşedinte ăla de la CCR a pronunţat, în loc de Werner, Börner, ca răzătoarea? 😆

LE

La mulţi ani şi multă sănătate, domnule Cabel!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

