Echipa anului 2014

Hihi, am dat peste joaca asta la UEFA.com şi-am votat…

uefa-toty-2014-FC15C1A328691B70B0F2A02E9CA1D50C

…ceea ce vă invit şi pe voi să faceţi – dacă aveţi chef, desigur.

Acum, câteva cuvinte şi despre cupele europene…

În prima zi de Champions League m-am uitat, ca de obicei, la meciul transmis de TVR. Astfel am văzut în direct cum a şters Chelsea pe jos cu Schalke: 5-0 în deplasarea de la Gelsenkirchen şi scorul putea fi chiar mai mare! Orice-ar zice unii şi-alţii care-l antipatizează, Mourinho e un antrenor excelent.

Ieri am preferat filmele, dar în pauzele publicitare mai dădeam câte-o tură pe la calculator să văd cum se mişcă lucrurile prin zona de interes pe nume fotbal. Aşa am aflat că Liverpool a fost mai întâi condusă, apoi şi egalată pe final de Ludogoreţ – n-or mai juca englezii la fel de bine ca-n sezonul trecut, dar nici teleormănenii bulgari nu-s tocmai giurumele, cum insinuau cei care-ncercau să facă astfel mişto de Steaua.

Şi, că tot am ajuns aici, repet: nu-s foarte optimist în privinţa partidei de azi din Europa League – o victorie stelistă în Danemarca ar echivala cu calificarea în primăvară, doar că echipa noastră pare, insist, cam obosită. Oricum, orice-ar fi, rămâne cum am stabilit:

FORZA STEAUA!

3 Comments

  1. Uite, bre, că n-au mai fost obosiți, n-au mai părut plictisiți, dar au avut ghinion cât cuprinde. Dacă-i ieșea lui Keșeru ca la București, acu` era persona non grata în Danemarca…

  2. Mda, au jucat incredibil de bine, dar da, asta e fotbalul, degaba joci bine daca nu inscrii.

  3. Reblogged this on EN Sport.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

