Steaua – campioană de toamnă 2014-2015

Aşa-i spun specialiştii din presa sportivă echipei care termină turul de campionat pe primul loc, merg pe mâna lor, deci.

Ca mai toată lumea, m-aşteptam la un festival de goluri în poarta lui Grahovac. Ce-a urmat, s-a văzut…

Cu nocturna din Ghencea bulită parţial, cu emblema şi numele ascunse, cu prea puţini suporteri în tribune, având în faţă nişte adversari ieşeni care-au tras crâncen de timp pentru un egal mincinos şi după încă o serie de ratări exasperante, serie deschisă de bara lui Popa din primele secunde, steliştii s-au impus normal şi-n această partidă, dar doar printr-o reuşită venită izbăvitor pe final.

În condiţiile astea, pe bune dacă nu mi-a plăcut mai mult meciul nul de la Cluj! Măcar acolo ambele combatante au atacat, şi-au creat ocazii… Plus că m-amuză teribil formule de tipul CFR-CRA. 😀

Despre bătuta zdravănă încasată de Dinamo de la Astra la Giurgiu, numai atât: haios foc meciul de sâmbătă seară! 😆

Altfel, tuturor săptămână minunată, comme d’habitude! 😉

6 Comments

  1. Bre, faci risipă de cuvinte în titlu. Corect este: ”Steaua – campioană 2014-2015”… 🙂

  2. LOL! Da, sa speram ca asa va fi… 😉

  3. Campeones, aveti vreo sursa mai ieftina de bilete de 1 mai pt. Lisboa, am gasit pe skyscrapper cu 650 euro 2 adulti, mi se pare cam mult avand in vedere rezervarea timpurie

  4. Am dat si eu o cautare pe skyscanner si tot prin zona aia am gasit ca pret. Candva, acum aproape 6 ani, cand am vizitat Lisabona, zbura direct acolo BlueAir si-am gasit la compania in cauza o oferta dementiala, bilete foarte ieftine, ceva gen 1 iepu, la care se-adaugau taxele de aeroport si nu mai stiu ce – oricum am iesit rezonabil, chiar in conditiile in care la dus am reusit s-o comit si-am mai scos vreo suta in plus. Acum vad ca numai TAP are cursa directa – e adevarat, e foarte covenabila ca timpi pt. mers peste weekend: la dus plecare OTP cu noaptea-n cap, sosire LIS dimineata devreme, la intoarcere plecare LIS seara tarziu, sosire OTP in zori a doua zi. Dar si costa cam multisor, 760/2. Mai intreb in stanga si-n dreapta, poate o sti careva ceva mai ca lumea…

  5. Multumesc, oricum am renuntat, o sa incing gratarele mai pe aproape.

  6. De nada!
    Dar daca tot vrei sa zbori pe alte meleaguri la gratare in acel weekend prelungit, poti alege o Viena, de exemplu: cam 300 iepu rotunjit+ 2 adulti dus-ntors, 100-150 pt. 2 nopti la un hotel ok, fix 41,20 transport public in oras si de la/catre aeroport si de cheltuiala cat te tine buzunaru’ la preturi rezonabile.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

