Ancheta GSP 2014

Eu am votat aproape la fel ca anul trecut, adică:

Cel mai bun sportiv: Simona Halep.

Cel mai bun fotbalist străin din Liga I: Łukasz Szukała.

Cel mai bun antrenor român: Laurenţiu Reghecampf

Cel mai bun fotbalist român: Lucian Sânmărtean.

După cum se poate lesne observa, l-am înlocuit pe Chiricheş cu Sânmărtean şi-atât.

sanmartean_0

Voi cum aţi (fi) votat în ancheta GSP de anul ăsta?

Hai weekend frumos tuturor!

PS

Pentru cei câţiva care-aşteptau şi-o reacţie de-a mea pe marginea evenimentului politic de ieri, iată: se ştie c-am susţinut-o mereu pe Alina şi-o felicit, dar am serioase îndoieli legate de alegerea în cauză – nu cred că ea era persoana potrivită să preia şefia PNL acum, când partidul riscă a fi înghiţit de măreţul FSN, că doar la asta lucrează cu drag şi spor de multişor gaşca PD. Ce va fi, rămâne de văzut – sper să mi se demonstreze că mi-am făcut eu griji aiurea-n tramvai.

8 Comments

  1. Cred ca e cea mai potrivita, printre altele, sa apere liberalii de fsn, are vana, spre deosebire de prafuitii ei contracandidati.

  2. In momentul asta Blaga pare capabil (si dispus) sa mature cu ea pe jos!
    Dar sa lasam politica, doar de-aia am bagat-o la PS – zi de ancheta sportiva! 😉

  3. Nu ma pricep la fotbal, dar cred ca Sanmartean este mai sters taman in partidele decisive, altfel nu-mi explic de ce s-a remarcat abia la 30 si ceva de ani

  4. De remarcat s-a remarcat inca de pe la 20, la Bistrita, apoi nici la Panata n-a jucat tocmai rau, atat cat a jucat, ba nici la Vaslui, atingand nivelul maxim la Steaua datorita mediului propice.

  5. Cel mai bun sportiv: Simona Halep
    Cel mai bun fotbalist străin din Liga I: Filipe Teixeira
    Cel mai bun antrenor român: Mircea Lucescu
    Cel mai bun fotbalist român: Constantin Budescu

  6. Teseru si Luce, fie, dar Budescu cel mai bun? E bun, nu zic nu, dar nu “cel mai”, nu in anul 2014.

  7. Hai, măi, Ovidiule… Cum să nu-i pui tu coronița de ăl mai brava antrenor lui Mulțescu? Și să fie Budescu mai bun decât Victoraș? Nu, nu Ponta, bre! Astafei…
    Și, evident, cel mai bun finanțator e… Clarisa, nu?

    Ia spune-ne și nouă, cum e cu Teșeru? Se pregătește să joace lângă Keșeru? 🙂

  8. Sa vina Teseru la Steaua! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

