Sorcova vesela 2015

Banc de la soacră-mea, profă pe care-o ador.

Cică doi inşi pescuiau. Unul plin de lansete şi alte şmecherii, celălalt cu o undiţă amărâtă.

Ăla cu lansetele se chinuia să prindă şi el ceva, celălalt cu undiţa prindea la greu şi-arunca peştii înapoi în baltă.

Ce faci, mă? Eu mă străduiesc aici şi tu…

Atâta mi-e tigaia, bre.

Hai un an nou perfect s-avem toţi!

PS

Şi sorcova de la Toma:

http://www.trilulilu.ro/video-divertisment/toma-caragiu-cel-mai-mare-actor-top-10-scenete-umo-1

LE

La mulţi ani, Toshiro! 🙂

6 Comments

  1. O fi mică, tigaia dar este şi nu întodeauna performanţa ţine de mărime!
    Toate cele bune, Maitre!

  2. Femeile te-ar contrazice in materie de marime. 😀
    Toate cele bune, Doru!

  3. La mulți ani!

  4. La multi ani, Zorin!

  5. Se ia binecuvantare, se adaug-un strop de soare, si o pulbere de stele; se amesteca-ntre ele. Se mai pune bunatate, si iertare de pacate. Iar iubire?… Cat cuprinde! Si de la Domnul Hristos Sa aveti un an frumos. Multumire pentru toate: Multi ani cu sanatate!

    Dar se poate şi aţa ! 😉
    http://bit.ly/1I1MhvQ

  6. La multi ani, Radu!
    Cat despre balamuceala – am cativa amici care sper sa-si deschida telefoanele macar azi, ca ieri erau “cazuti la datorie”. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

