România lucrului bine făcut în zăpadă

Am văzut mesajul Preşedintelui de Anul Nou şi m-am crăcănat de rîs – vorba Blonzimii: mai bine-i construia ăleia chioşc de napolitane expirate şi lansa cuvântarea către Facebook de-acolo!

Unii vor zice că mă iau iar de Klaus aiurea-n tramvai. Păi am şi de ce, mă: stătea acolo ca un câine plouat – sau nins, mă rog – aberând asincron despre lucrul săseşte făcut!

Apropo – mai deunăzi am dat peste o dudă italienească: îmi place mult zăpada, pot să-ţi scriu numele pe ea când mă piş.

Hai weekend fain tuturor, totuşi!

2 Comments

  1. Acu`, așa cum am vorbit mai devreme, vina rămâne a echipei de incompetenți din spatele președintelui. El mi se pare un tip OK, care e dezavantajat de un lucru, atunci când iese în public:vorba. Molcomă, rară, fără zvâc. Aici ar trebui să lucreze specialiștii, care să adapteze textele la felul său de a vorbi – propoziții scurte, care să dea impresia că Iohanis punctează ideile. Mă rog, e chestie de artă a discursului, pe care cineva trebuie să-l învețe s-o folosească așa cum trebuie. Nu știu a cui a fost ideea cu discursul sub fulgi de nea, aș fi preferat unul din fotoliul Cotrocenilor, să se vadă cine-i boss-ul…

    Sfârșitul de an nu putea fi ratat de EmilBoc, care s-a făcut iar de rahat – cred că bate toate recordurile în materie de penibil în mai toate aparițiile lui. Uite colea un link, poate reușești să-l faci să se vadă direct aici: http://www.stiridecluj.ro/divertisment/emil-boc-a-cantat-de-revelion-vezi-cine-sunt-doi-dintre-cei-mai-cunoscuti-artisti-din-lume-care-vor-concerta-la-cluj-video

    Vorba aia: si tacuisses…

  2. Ahahahahahahaha! Rideau si-aia din public de numa! 😆
    Vorba ta – pana si Elena Udrea i-a cantat mai frumos Basaului decat Boc clujenilor! 😀
    Cu clipul nu prea am ce sa fac aici – va trebui sa dam click pe linku-ti, asta e… 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

