Plecarea lui Sânmărtean de la Steaua

De bine ce mă pregăteam să scriu câte ceva pe marginea subiectului în cauză, aflu că ne pleacă sigur şi Szukała!

Ca suporter stelist, normal că nu-mi convine când doi jucători de-ai noştri extrem de importanţi se transferă prin alte părţi, dar tot normal e să mă şi bucur pentru ei: în baza muncii lor merg la mai bine, bravo lor!

Acum, eu mă consider mai degrabă ca făcând parte dintre cei care cred că da, Steaua chiar stătea în Sânmărtean deseori, ba nu de puţine ori şi Szukała ne-a scos din necaz inclusiv cu goluri marcate, dar nici nu recomand să ne-apucăm să ne dăm cu capul de pereţi din cauza acestor plecări din Ghencea!

Fără a afişa optimismul debordant al celor care susţin – nu rîdeţi! – că “luăm campionatul ăsta şi cu rezervele rezervelor actuale”, zic şi eu că echipa noastră are-n continuare prima şansă la titlu.

Aşa că rămâne cum am stabilit:

FORZA STEAUA!

Hai săptămână excelentă s-avem toţi!

4 Comments

  1. Hai Steaua !
    Să ne mai şi veselim !

  2. Ioi, scuze de intarziere – faine piese! 😉

  3. Ei, de la Steaua au tot plecat jucători fără de care unora li se părea că ajungem de nivelul Rapidului. Și parcă nu s-a simțit mare lucru…
    Steaua, le place ori ba boromanilor, e numai una. E cam ca explicația dată de englezi Europei. Cum ce este? Marea Britanie și continentul. Așa și cu fotbalul românesc: Steaua și ceilalți…

  4. Ei, mai si vin jucatori, am inteles: Enceanu, recent, de pilda. Asta in timp ce pe la altii e jale mare pe bune.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

